AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Hei! Hunden min og jeg skal ut å fly om ett par måneder. Vi skal fly med SAS, og jeg leter etter en bag han kan være i under flyturen. Problemet er maksmålene til SAS. 40x25x23. Er det noen andre her som har flydd med hund i kabinen med SAS, som har kommet gjennom selvom bagen har vært litt over disse målene? Det burde vel gå greit dersom bagen kan presses litt sammen? Snakker kun om 1-2 cm over. Anonymkode: b26ef...217
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Jeg har en bag som er litt over men som kan presses sammen, og har flydd rundt i Norge og Europa. De er som regel greie på det, men de sjekker ofte om den kan dyttes litt sammen. I min erfaring er de strengere at hunden har plass til å stå/bevege seg litt, som blir vanskelig. Min hund ligger i buret og kan stå (han er 28cm), men ikke når det er presset under setet. De fleste syns det er greit når jeg sier/viser han ligger på kommando og er helt rolig, men bare så du kanskje er litt obs på dette med størrelse til hunden. Anonymkode: 1763e...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå