Mogens4 Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Hei jenter. Jeg er en voksen mann (straaaaaaaaaaaks 42) som nå har blitt singel og tenkte jeg skulle sjekke ut Tinder. Etter hva jeg har skjønt så er det utrolig mange (i hvert fall gutter) som bare bruker dette stedet til å "få seg noe", og for all del, jeg er veldig glad i sex , men helt i bunnen så er jeg jo interessert i ei jente jeg kan gjøre flere ting med... Er veldig usikker på hva som fungerer. Jeg føler for å skrive litt om meg selv, på en bra måte, eller bør jeg bare skrive stikkord? Det er vel noen som ikke skriver noe som helst men tenker at det ikke er helt meg! Hva fungerer på dere? Og når det gjelder bilder. Hva fungerer der? Tenker å legge ut et par gode og forholdsvis nære bilder av meg selv, som også viser litt hva jeg er interessert i (typisk ett med gitar, ett på fjellet osv.). Og når det gjelder kropp. Er ganske godt trent men det er vel best å holde seg unna bilder av for mye hud, tror dere ikke ? Setter veldig pris på svar, og hva som fungerer på dere. Wish me luck...
T-Rex Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 2 minutter siden, Mogens4 skrev: Wish me luck... Ikke faen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Tekst er et kriterie for meg Stikkord er bedre enn ingenting, men foretrekker en sammenhengende tekst. Når det kommer til bilder liker jeg minst ett nærbilde av ansiktet og minst ett helfigurbilde. Eller er det ikke så viktig så lenge det ikke er for mye hud, barn av unger og masse bilder hvor du holder rundt andre damer Men med gitar og på fjelltur høres fint ut Anonymkode: 787af...d68
Mogens4 Skrevet 16. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2017 Akkurat nå, T-Rex skrev: Ikke faen. Hahaha, takk
T-Rex Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 (endret) Det gamle, gode rådet lyder: vær deg selv! Littegrann sånn eplekjekt, men av og til virker det faktisk. Spesielt hvis ditt jeg er ganske ok. Endret 16. august 2017 av T-Rex 1
Nuith Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Kvinne på 35 her. Vil se ansiktsbilde uten solbriller, og helfigurbilde. Bilde tatt på fjelltur er flott. Bilde med gitar er litt kleint. Og så vil jeg vite om du er "bare" singel eller nyskilt, om du har barn, og hva du jobber med, i profilteksten. 9
Mogens4 Skrevet 16. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, Nuith skrev: Kvinne på 35 her. Vil se ansiktsbilde uten solbriller, og helfigurbilde. Bilde tatt på fjelltur er flott. Bilde med gitar er litt kleint. Og så vil jeg vite om du er "bare" singel eller nyskilt, om du har barn, og hva du jobber med, i profilteksten. Da begynner man å bevege seg ut på ganske omfattende ting ja, før man har sveipet. Men det er ikke det som avgjør om du sveiper riktig eller ikke?! Selv om jeg ser at det kan jo være greit å vite mest mulig før man gjør det... Har ikke noen bilder med solbriller så det skal da gå bra i hvert fall.
annebanane Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 Dropp barisbildene ihvertfall. Vi skjønner hvordan kroppen ser ut i et vanlig helfigursbilde. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #9 Skrevet 16. august 2017 Jeg er jente og bruker tinder til å finne den rette mannen. Mange i min krets har fått kjæreste, hus og barn via tinder Mitt intrykk er faktisk at de fleste egentlig vil ha kjæreste, men at de heller ikke sier nei til et knull om de får sjansen. Har aldri hatt noe "tinder sex" og skriver tydelig i profilen min at jeg kun er ute etter noe seriøst. Det kan jo være en ide for deg å skrive i din også, for da får man allerede der luket vekk mange useriøse. Ville unngått bilder av gitar, det er så harry og "se på meg jeg er don juan", men gjerne fra fjelltur, og nærbilder er viktig så man ser ansiktet ditt tydelig nok. Så lenge du har en fin klesstil og ikke er smellfeit er det ingen vits å vise kroppen din, det er "billig" og useriøst i mine øyne. (slik dere nok ser på kvinner med puppene oppi kameraet) Menn som ikke skriver noen tekst er jeg sjeldent interessert i å sveipe ja på, og en tekst med litt mer enn stikkord skiller seg positivt ut fra de andre, men må heller ikke være for lang og innviklet/tørr, men noe som viser litt av personligheten din og verdiene dine med et snev at god stemning/mild humor (ikke overdrevent) Når du kommer i chat med en dame så vær tidlig ute med å spørre hva hun ser etter der inne, så får du silt ut en del useriøse eller ikke klare for forhold på den måten også. Vær en gentleman, interessant, og ikke for på/masete med mange mange meldinger daglig eller nødvendigvis hver eneste dag. Be tidlig ut på date om du merker genuin interesse for henne og ikke la chattingen strekke seg over mange uker. Lykke til! Anonymkode: fb792...5ed 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #10 Skrevet 16. august 2017 Ingenting i veien for å lure inn et barisbilde men da må det se naturlig ut og ikke som du har lagt det inn bare for å vise kropp 😉 Dropp gitaren, den er klisje. Og bare kjør small talk, jeg blir sprø av sånn salgsprat om hva man ser etter og skal man ha barn og hvor lenge har du vært single. Veldig rart å snakke med en fremmed om, også blir det så regissert, man har den samme samtalen om og om igjen. Bare si det du ville sagt om du skulle sjekka opp en dame i en bar. Anonymkode: eab9f...f68 2
Fysikeren Skrevet 16. august 2017 #11 Skrevet 16. august 2017 Du får veldig mange gode tips ved å google "how to make a good tinder profile", samt lignende varianter av søketeksten. 2
Sofie31 Skrevet 16. august 2017 #12 Skrevet 16. august 2017 Tror ikk det er noe fasit svar på det spørsmålet. Men viktig å tenke på hvem du vil kapre. Vil du abosult ha ei fjellgeit, da burde du legge ut masse bilder av deg selv på fjellet. Er ikke dettte såå viktig, ikke legg ut for mange. De som ikke liker å gå på fjellet orker ikke å date en som bor på fjellet heller. Men bar overkropp er det kvalmeste jeg vet om, og trrykker deg mest sannsynglig vekk om du har det. Har også en venninne som også alltid har vært slik. Det er så vise seg frem, og det kan missforståes som at du er useriøs. Om du har barn, skriv det i teksten og ikke masse bilder av barnet ditt. De private bildene får du sende til de du skriver med eller etterhvert dater. Husk at alle skriver dette : jeg liker reising, gå på fjellet, se på film osv. Det blir veldig typisk, så du kan godt skrive noe som er kult med deg selv. Hvem er det som ikke liker reising og se film liksom? veldig unødvendig info, og en veldig enkel og lite personlig tekst.. Hvis du har bilder av vennene dine, så tenker jeg at du mangler litt sosiale antenner. Siden du ikke skjønner at dine venner ikke er så gira på å bli lagt ut der. Ikke ha kun ett bilde. Ikke ha uklare bilder, eller bilder hvor man ser halve ansiktet ditt. De fleste vil vite hvem de skal på date med, slik at det ikke blir ett sjokk. Spør en kompis/venninne om råd i forhold til hvilket bilde du skal velge. For jeg merker at endel har lagt ut de mindre pene bildene av seg selv 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #13 Skrevet 17. august 2017 13 timer siden, Sofie31 skrev: Tror ikk det er noe fasit svar på det spørsmålet. Men viktig å tenke på hvem du vil kapre. Vil du abosult ha ei fjellgeit, da burde du legge ut masse bilder av deg selv på fjellet. Er ikke dettte såå viktig, ikke legg ut for mange. De som ikke liker å gå på fjellet orker ikke å date en som bor på fjellet heller. Men bar overkropp er det kvalmeste jeg vet om, og trrykker deg mest sannsynglig vekk om du har det. Har også en venninne som også alltid har vært slik. Det er så vise seg frem, og det kan missforståes som at du er useriøs. Om du har barn, skriv det i teksten og ikke masse bilder av barnet ditt. De private bildene får du sende til de du skriver med eller etterhvert dater. Husk at alle skriver dette : jeg liker reising, gå på fjellet, se på film osv. Det blir veldig typisk, så du kan godt skrive noe som er kult med deg selv. Hvem er det som ikke liker reising og se film liksom? veldig unødvendig info, og en veldig enkel og lite personlig tekst.. Hvis du har bilder av vennene dine, så tenker jeg at du mangler litt sosiale antenner. Siden du ikke skjønner at dine venner ikke er så gira på å bli lagt ut der. Ikke ha kun ett bilde. Ikke ha uklare bilder, eller bilder hvor man ser halve ansiktet ditt. De fleste vil vite hvem de skal på date med, slik at det ikke blir ett sjokk. Spør en kompis/venninne om råd i forhold til hvilket bilde du skal velge. For jeg merker at endel har lagt ut de mindre pene bildene av seg selv Her fikk du mange gode tips! Spesielt med det å droppe bilde med bar overkropp, barn og venner. Vil du vise kropp så legg heller ut et helkroppsbilde med klær som er litt tettsittende eller noe. Treningsbilde kan gå, litt avhengig av hva du trener. Viktig at bildene sier noe om de faktiske interessene dine, ikke selg deg inn som en "fjellets mann" om du ikke er det. Og når det gjelder bilder, og da selfies: Jeg vet ikke hva det er med dere menn, men hvorfor tar dere alltid selfies nedenfra? Altså fra en lav vinkel? Det er så utrolig lite flatterende, og kan gi inntrykk av dobbelthaker på folk som ikke har det o.l. Løft kameraet litt. Og smil gjerne hvis du klarer. (jada, vet det fort føles unaturlig) Klarer du å få fram litt humor i teksten så er det et pluss. Men det viktigste er å si litt om hvem du er og hva du er ute etter. Ikke skriv mye. Oppgi gjerne høyden din! Noen av oss litt høyere damene syns det er greit å vite om du er høyere enn oss... Lykke til! Hilsen kvinne 40 år Anonymkode: 6f982...ece 4
Mogens4 Skrevet 17. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og bruker tinder til å finne den rette mannen. Mange i min krets har fått kjæreste, hus og barn via tinder Mitt intrykk er faktisk at de fleste egentlig vil ha kjæreste, men at de heller ikke sier nei til et knull om de får sjansen. Har aldri hatt noe "tinder sex" og skriver tydelig i profilen min at jeg kun er ute etter noe seriøst. Det kan jo være en ide for deg å skrive i din også, for da får man allerede der luket vekk mange useriøse. Ville unngått bilder av gitar, det er så harry og "se på meg jeg er don juan", men gjerne fra fjelltur, og nærbilder er viktig så man ser ansiktet ditt tydelig nok. Så lenge du har en fin klesstil og ikke er smellfeit er det ingen vits å vise kroppen din, det er "billig" og useriøst i mine øyne. (slik dere nok ser på kvinner med puppene oppi kameraet) Menn som ikke skriver noen tekst er jeg sjeldent interessert i å sveipe ja på, og en tekst med litt mer enn stikkord skiller seg positivt ut fra de andre, men må heller ikke være for lang og innviklet/tørr, men noe som viser litt av personligheten din og verdiene dine med et snev at god stemning/mild humor (ikke overdrevent) Når du kommer i chat med en dame så vær tidlig ute med å spørre hva hun ser etter der inne, så får du silt ut en del useriøse eller ikke klare for forhold på den måten også. Vær en gentleman, interessant, og ikke for på/masete med mange mange meldinger daglig eller nødvendigvis hver eneste dag. Be tidlig ut på date om du merker genuin interesse for henne og ikke la chattingen strekke seg over mange uker. Lykke til! Anonymkode: fb792...5ed Tusen takk. Veldig gode tips
Mogens4 Skrevet 17. august 2017 Forfatter #15 Skrevet 17. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting i veien for å lure inn et barisbilde men da må det se naturlig ut og ikke som du har lagt det inn bare for å vise kropp 😉 Dropp gitaren, den er klisje. Og bare kjør small talk, jeg blir sprø av sånn salgsprat om hva man ser etter og skal man ha barn og hvor lenge har du vært single. Veldig rart å snakke med en fremmed om, også blir det så regissert, man har den samme samtalen om og om igjen. Bare si det du ville sagt om du skulle sjekka opp en dame i en bar. Anonymkode: eab9f...f68 Det er nesten vanskelig å ikke ta med et bilde med gitar, rett og slett fordi det er en så stor del av livet mitt (hobbymusiker), men jeg skal vurdere å droppe det da .
Mogens4 Skrevet 17. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2017 14 timer siden, Sofie31 skrev: Tror ikk det er noe fasit svar på det spørsmålet. Men viktig å tenke på hvem du vil kapre. Vil du abosult ha ei fjellgeit, da burde du legge ut masse bilder av deg selv på fjellet. Er ikke dettte såå viktig, ikke legg ut for mange. De som ikke liker å gå på fjellet orker ikke å date en som bor på fjellet heller. Men bar overkropp er det kvalmeste jeg vet om, og trrykker deg mest sannsynglig vekk om du har det. Har også en venninne som også alltid har vært slik. Det er så vise seg frem, og det kan missforståes som at du er useriøs. Om du har barn, skriv det i teksten og ikke masse bilder av barnet ditt. De private bildene får du sende til de du skriver med eller etterhvert dater. Husk at alle skriver dette : jeg liker reising, gå på fjellet, se på film osv. Det blir veldig typisk, så du kan godt skrive noe som er kult med deg selv. Hvem er det som ikke liker reising og se film liksom? veldig unødvendig info, og en veldig enkel og lite personlig tekst.. Hvis du har bilder av vennene dine, så tenker jeg at du mangler litt sosiale antenner. Siden du ikke skjønner at dine venner ikke er så gira på å bli lagt ut der. Ikke ha kun ett bilde. Ikke ha uklare bilder, eller bilder hvor man ser halve ansiktet ditt. De fleste vil vite hvem de skal på date med, slik at det ikke blir ett sjokk. Spør en kompis/venninne om råd i forhold til hvilket bilde du skal velge. For jeg merker at endel har lagt ut de mindre pene bildene av seg selv Tusen takk for tips. Jeg kan fiiiiiiint droppe et "barisbilde" altså. Det kan de heller få hvis vi kommer så langt . Jeg kan jo finne et koselig bilde av jentene og meg ja (ja altså barna mine).
Mogens4 Skrevet 17. august 2017 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her fikk du mange gode tips! Spesielt med det å droppe bilde med bar overkropp, barn og venner. Vil du vise kropp så legg heller ut et helkroppsbilde med klær som er litt tettsittende eller noe. Treningsbilde kan gå, litt avhengig av hva du trener. Viktig at bildene sier noe om de faktiske interessene dine, ikke selg deg inn som en "fjellets mann" om du ikke er det. Og når det gjelder bilder, og da selfies: Jeg vet ikke hva det er med dere menn, men hvorfor tar dere alltid selfies nedenfra? Altså fra en lav vinkel? Det er så utrolig lite flatterende, og kan gi inntrykk av dobbelthaker på folk som ikke har det o.l. Løft kameraet litt. Og smil gjerne hvis du klarer. (jada, vet det fort føles unaturlig) Klarer du å få fram litt humor i teksten så er det et pluss. Men det viktigste er å si litt om hvem du er og hva du er ute etter. Ikke skriv mye. Oppgi gjerne høyden din! Noen av oss litt høyere damene syns det er greit å vite om du er høyere enn oss... Lykke til! Hilsen kvinne 40 år Anonymkode: 6f982...ece Ja jo mer jeg tenker på barisbilde jo teitere blir det! Jeg liker heller ikke jenter som absolutt skal vise alt (spesielt ikke på en unaturlig måte, og "tyte" puppene mest mulig frem på bildene. Når det gjelder bilder så tror jeg at jeg har nogen lunde peiling (er hobbyfotograf). Og høyden har jeg skjønt er viktig, og siden jeg er 191cm så setter jeg den opp ja .
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #18 Skrevet 17. august 2017 Enig med de som sier at man ikke skal ha bilder av barna sine på Tinder. Tekst er et must for min del, og gjerne info om barn og hva du ser etter. Selv sveiper jeg konsekvent nei på menn med barn, og foretrekker det fremfor den kleine samtalen hvor jeg må fortelle at jeg ikke er interessert i dem fordi de har barn Anonymkode: 081fa...26a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #19 Skrevet 17. august 2017 Tar også alltid nei på folk som har bilde av barna sine der. Helt OK med barn, kan gjerne date en med barn. Men synes det er ekkelt på barna sine vegne at det ligger bilde av dem på en datingapp. Ville heller skrevet det i profilteksten. Anonymkode: 442a5...c26 3
Dalila Skrevet 17. august 2017 #20 Skrevet 17. august 2017 Ikke dropp gitar 😍 Skal vi ta en date? 😇 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå