AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Om tre uker fyller jeg 50. Jeg har gitt beskjed om at jeg reiser bort og ikke ønsker feiring. Nå prøver min mor så sterkt hun kan å overtale meg, også iform å gi meg skyldfølelse slik hun har gjort hele mitt snart femti år lange liv. Du må ikke skuffe oss og bla bla osv. Jeg har tildels hatt en ganske traumatisk oppvekst mishandlet psykisk og fysisk de prøvde å gjøre meg til deres velvillige marionettdukke sagt ja til mye i refleks og av gammel vane de en gang prentet i meg. Jeg har så lite lyst til å feire sammen med de som rundjulte meg slik at jeg skulle bli lydig og underdanig. Burde jeg ha dårlig samvittighet for det? Anonymkode: 8c8e5...319
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Nei. Du kan be mora di dra et visst sted Anonymkode: a97d7...ba9 7
GammelKaktus Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Du gjør som du føler, du skylder ikke mora di en dritt. Gratulerer på forskudd. 3
Gjest NotNaomi Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Du fyller 50 år,og du gjør akkurat som du vil. Kan ikke akkurat se at du skylder moten din noe. Ha en fin tur du! Og gratulerer på forskudd:-)
Leo Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 En av de fine tingene med å bli eldre er at man blir mer tilbøyelig til å gi f... i hva andre mener og det er akkurat det du skal gjøre. Helt uten dårlig samvittighet. Gratulerer med dagen på forskudd! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Tusen takk dere! :-) . Så vidunderlig godt å høre dere si dette. Hjelper meg å bli immun mot de syrlige anklagene hennes og ansiktet hennes var mørkt og advarende sist jeg snakket med henne. Tenker kanskje hun blir satt i en viss klemme siden min tante vil spørre dem om grunnen til at jeg ikke vil feire med dem siden det er dem min tante snakker mest med. Vanskelig nå for dem med mange skjeletter i skapet tenker jeg Anonymkode: 8c8e5...319
Nerine_ Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 Nei vet du hva, det er din bursdag og ditt valg- ikke hennes. Hadde ikke gidd å hatt et snev av dårlig samvittighet engang! Gratulerer på forskudd😃 2
emilie123 Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 Skjønner deg svært godt. Du bestemmer selv hva du har lyst til på 50 års dagen og alle andre dager. Du skal heller ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke feirer dagen med familien, du feirer den slik du ønsker. Du ønsker å reise, da reiser du og med god samvittighet. Gratulerer så mye med dagen som kommer 1
ForestRun Skrevet 16. august 2017 #9 Skrevet 16. august 2017 Reis bort og gjør akuratt det DU har lyst til. Drit i din mor 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå