AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Hallo! Jeg har nå registrert meg som student ved NTNU og alt er i orden, jeg kommer inn på alle nettsidene til skolen og alt det der. Men jeg klarer ikke å finne pensumlisten! Er det noen som kan fortelle meg hvor den skal ligge hen? Hadde vært ålreit å kjøpe noen bøker og sånt. Anonymkode: de704...04d
LillaMe Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Dere får beskjed av foreleserne hvilke bøker dere trenger. Noen kan også være tilgjengelig gratis som e-bok. Ville ventet til du helt sikkert vet hvilke bøker du trenger. Du kan også spare mye på å kjøpe bøker brukt, f eks på ibok.no 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 3 minutter siden, LillaMe skrev: Dere får beskjed av foreleserne hvilke bøker dere trenger. Noen kan også være tilgjengelig gratis som e-bok. Ville ventet til du helt sikkert vet hvilke bøker du trenger. Du kan også spare mye på å kjøpe bøker brukt, f eks på ibok.no Okey, takk Får vel bare vente litt da. Anonymkode: de704...04d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey, takk Får vel bare vente litt da. Anonymkode: de704...04d Hvis du går inn på studiesidene til studiet ditt, "studiets oppbygging" og trykker på de enkelte fagene så står det ofte hva som er pensum nederst. Det kan likevel være greit å vente til studiestart/første forelesning. Anonymkode: f5be6...f8d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Ikke kjøp bøker før etter første forelesning i emnet. Anonymkode: 52e4b...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Du kan også google "NTNU pensum fag 2017". Noen emner har kun artikler som pensum og disse får man tilgang til enten på nett eller som kompendium. Mange selger også brukt. Sjekk "kjøp og salg NTNU" (eller noe i den dur) på Facebook. Anonymkode: c13bf...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå