AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Når begynte dere med besøk fra barnehagevenner? Er det viktig for dere at dere kjenner foreldrene godt, eller holder det at man har utvekslet noen ord i garderoben? Må dere ha vært hjemme hos dem, eller vil dere feks la barnet bli med venner hjem fra barnehagen uten å ha vært der selv først? Mitt barn begynner å bli veldig opptatt av dette, og så lurer jeg på hva andre tenker 😊 Anonymkode: e7ef7...cab
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Jeg tror ikke det er normalt at foreldrene har vært hjemme hos hverandre. Her er det vel normalt fra 4-5-6-årsalderen, eller når barnet som skal på besøk føler seg trygg alene hjemme hos andre. Anonymkode: d14be...70c
GammelKaktus Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Jeg har såvidt hilst på foreldrene til de barna sønnen min har hatt med seg hjem. Sønnen min var bare interessert i å være med bestekameratene hjem og foreldrene deres har jeg vært hjemme hos, men det er jo fordi barna våre er gode venner og så har vi kjemien på topp. 🤗
atropos Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Sønnen vår har nettopp begynt å gå/få besøk. Han er 4. Vi kjenner ingen av foreldrene og har stort sett bare vært i gangen deres når vi slipper av og henter sønnen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå