AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Har sikkert siden jeg kom i puberteten, hatt periodevis kviser i underlivet. Dette kan være på de ytre kjønnsleppene, men også de indre. Kvisene blir store og vonde, jeg må som oftest klemme dem, og da kommer det vanlig hvit talg ut. Ofte går de bare over av seg selv. Dette hender i perioder, da har jeg kanskje 2-3 over et par dager og så går det lang tid før det skjer igjen. Vil ikke si at dette er noe jeg sliter med, for det hemmer meg ikke noe særlig i dagliglivet. Det er litt plagsomt og kan være litt vondt liksom, men har alltid vært sånn. Jeg har selvfølgelig sjekket meg for kjønnsvorter, noe det ikke er, og jeg har samboer jeg har vært sammen med i 5 år. Jeg går som oftest med bomullstruser og sover naken om natta. Driver ikke med overdreven hygiene der, men vasker meg grundig med vann når jeg dusjer annehver dag. Har noen opplevd det samme? Noen som har noen tips? Anonymkode: 84235...71e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Barberer du deg? Anonymkode: ca295...c22 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Barberer meg sjeldent, det er ikke sånne barberingskviser. Mer som vanlige kviser. Har lite kviser i ansiktet men kan virke som jeg ble plaget med det andre steder Det er ikke mollusker nei, de forsvinner av seg selv etter et par dager og ser absolutt ikke sånn ut. Oppfører seg som en helt vanlig kvise man får i panna. TS Anonymkode: 84235...71e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Da har du vel bare økt talgproduksjon evn økt testosteron hormoner Anonymkode: edbb2...6bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå