Bokalven Skrevet 20. januar 2005 #21 Skrevet 20. januar 2005 Okei, nå vet jeg hvem jeg skal skylde på for at det har kommet snø... Og så jeg som var så fonøyd fordi jeg slapp depresjonene som kommer med snøen.
Arwen Skrevet 20. januar 2005 #22 Skrevet 20. januar 2005 Her på landet har vi nå ca 10 cm, å det kommer fremdeles ned, hvor mye har dere i byn? Ble virkelig gla når jeg sto opp for har tenkt litt på dere vinterbrudene i det siste. Like mye her Okei, nå vet jeg hvem jeg skal skylde på for at det har kommet snø... Og så jeg som var så fonøyd fordi jeg slapp depresjonene som kommer med snøen. :trøste: Huff da, jeg blir så glad når det kommer snø jeg. Det blir lysere ute og all søpla "forsvinner" Liker ikke vinter uten snø.
Bokalven Skrevet 20. januar 2005 #23 Skrevet 20. januar 2005 Og jeg er omvendt -- jeg liker best vinteren uten snø. Deilig å kunne gå ute uten å tenke på at man må ha ti kilo klær på seg, eller å kunne hive på seg småsko og løpe avgårde. Når det er snø tar alt så mye lenger tid. Og med snøen blir det også lysere, og jeg er kjempeglad i mørket. Jo mørkere, jo bedre... Ja, jeg er sær.
Olifant Skrevet 20. januar 2005 #24 Skrevet 20. januar 2005 :oops: Greit at jeg er forkjøa og litt i ørska i dagen, men å finne ut at det har snødd via KG og ikke ut gjennom vinduet?
Cathie Skrevet 20. januar 2005 #25 Skrevet 20. januar 2005 :oops: Greit at jeg er forkjøa og litt i ørska i dagen, men å finne ut at det har snødd via KG og ikke ut gjennom vinduet? Nå fikk du meg til å smile
shi Skrevet 20. januar 2005 #26 Skrevet 20. januar 2005 Flytt hele bryllupet nordover, i Mosjøen var det nærmere meteren forrige helg. Flott!
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #27 Skrevet 23. januar 2005 Dere kommer ikke til å bry dere om at det ikke er så mye snø når dagen kommer, det kan jeg love dere!! Men selvsagt; jeg blir gjerne med å heie fram mer snø!
Vimsevips Skrevet 23. januar 2005 #28 Skrevet 23. januar 2005 Håper dere snart får snø, for nå er det snø her 15. februar pleier å være en god snødag i Oslo-området, dessverre er det en tirsdag i år, men jeg skal krysse fingrene for at den snøen kommer til dere i noen helger før og etter (23 dager igjen til 30)
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #29 Skrevet 23. januar 2005 Nå er det håp!!! Nå er det til og med kommet sne her i sør, og tro det eller ei...men den har faktisk ligget i flere dager nå, og det er kaldt!!! *brrr* Perfekt for vinterbryllup - jeg krysser fortsatt fingre for at snøen blir liggende til den store dagen!!!
Cathie Skrevet 23. januar 2005 #30 Skrevet 23. januar 2005 Dere kommer ikke til å bry dere om at det ikke er så mye snø når dagen kommer' date=' det kan jeg love dere!! Men selvsagt; jeg blir gjerne med å heie fram mer snø! [/quote']Med tanke på at vi skal ta bilder ute så tror jeg at jeg hadde blitt mest glad for et lite snødryss... Så SNØØØØØØ (det funka sist)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå