Gå til innhold

Ulike indre kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det "normalt" at den ene indre leppen er større enn den andre? Den ene min er ganske liten, mens den andre har en "flik" som henger litt utenfor de ytre på en måte... litt forståelig??

Har begynnt å plage meg litt... Ble litt lei meg når jeg oppdaget det, og tenkte over det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den ble dobbel... aner ikke hvorfor...

unnskyld!

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Ingen sider av kroppen er identiske, hverken når det gjelder fjes, føflekker, bryster eller kjønnslepper.

Skrevet

men det er skikkelig forskjell.. kanskje en cm, minst!

Skrevet
men det er skikkelig forskjell.. kanskje en cm, minst!

Helt normalt!

Gjest Gutta på skauen
Skrevet

Jeg har erfaring med rundt 40 av dere, og kan skrive under på at det er store variasjoner der ute. At den ene er større enn den andre er ikke unormalt.

Har også til gode å se en jeg ikke har likt:-)

Gjest mannegjest
Skrevet

:roll: ja da lille venn - dette er helt normalt , ulike lepper og størelser og fasonger , farger mm. Har sett noen av i løpet av årene og kan forsikre deg om at du ikke er alene - en av mine ekser hadde en liten leppe og en stor lang som hang der i det fri. -dette var aldri noen ulempe ei heller problem.

Men vet at mange jenter sitter å titter på musa si og er lite fornøyd - derfor blir nok kosmetiske inngrep en ny stor trend fremover .. å få pynta opp musa -- utrolig spør du meg ..

Håper du kan få litt fred med deg selv og nyt sexlivet - mye viktigere..

Gjest EnStorKødd
Skrevet

Fitta skal være god å knulle. Den skal ikke være noen utstillingsgjenstand.

Gjest Fakta fra mannen
Skrevet

Er så utrolig lei av å lese om damer som vil ha sånn og sånn penis, og den bør være så så stor og tjukk og brukes riktig.

Så for å være litt ærlig tilbake, så synes jeg det er best at de indre kjønnsleppene er omtrent like store. Det gjør det også enklere når det kommer til munnsex hvis de ikke er alt for store og skrukkete.

Gjest manngjest
Skrevet

:o dette er jammen tullete sagt ... jeg har en helt normal størrelse og har ALDRI hatt noen som har klaget og sagt at den ikke funket .. noen liker litt forskjellig. Dette med størelsen er noe gutta driver å maser aller mest om .. Når det gjelder det som kommer til jentene fasong på musa er det tøvete å snakke om at det er vanskelig å gi munnsex fordi den ser sån og sånn ut. Din jobb som gutt er å være en følsom elsker som tar hensyn og sørger for at den du velger å ha sex med har det bra sammen med deg uansett hvordan musa ser ut . Jeg kan trygt si at jeg har hatt flere jenter enn gjennomsnitte og har til dags dato ikke møtt noen problemer med hvordan hun ser der nede... Selv om noen jenter skulle ha antyde at pikken må være STOR ja så hevd deg over det ...

Gjest Fakta fra mannen
Skrevet
Dette med størelsen er noe gutta driver å maser aller mest om ..

Da har du ikke lest mye her på forumet. Kan være enig i at det kan være gutter som drar igang en del av de innleggene, men det er ikke så reint lite masing fra kvinnene i de trådene spør du meg...

Gjest mannegjest
Skrevet

Ja- har sett dette . men med fare for å drive debatten inn i ett annen spor en trådstarter ønsker . Så tror jeg det er mye prat og at det har lite betydning i den store sammenheng. Det jenter ønsker seg aller mest er en gutt som elsker henne, ser henne (og hennes behov)og er følsom .. og er renslig - å ikke bare tenke på stikke pikken inn. Da glemmer hun fort den store kølla ... garantert. Men øsnker du denne debatten start en ny tråd...

):

Gjest Jentegjest
Skrevet

Til mannegjest: :klem:

Og til trådstarter: Det er helt normalt. Slutt å tenk på det! Tullete at samfunnet har blitt slik at man får komplekser for den minste lille ting. Håper virkelig ikke det blir vanlig med forminskelse av kjønnslepper, med mindre man har virkelig store problemer og avvik, noe jeg er sikker på at du ikke har.

Hva blir så det neste? Har lest her inne om jenter med komplekser for området rundt anus, fordi det var for "mørkt". Så det neste på "ekstrem forvandling" blir bleking av anusområdet?

Skrevet

Da har du ikke lest mye her på forumet. Kan være enig i at det kan være gutter som drar igang en del av de innleggene, men det er ikke så reint lite masing fra kvinnene i de trådene spør du meg...

Sjekk de trådene en gang til, så ser du at hver gang spørsmålet kommer opp, så er det en mann som spør i 9 av 10 tilfeller.... IKKE tatt opp av kvinnene. De svarer på det de blir spurt om, hvordan i all verden kan det bli til masing?

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk de trådene en gang til, så ser du at hver gang spørsmålet kommer opp, så er det en mann som spør i 9 av 10 tilfeller.... IKKE tatt opp av kvinnene. De svarer på det de blir spurt om, hvordan i all verden kan det bli til masing?

:oops: huff - takk for hjelpen med fakta !

Gjest Fakta fra mannen
Skrevet
Sjekk de trådene en gang til' date=' så ser du at hver gang spørsmålet kommer opp, så er det en mann som spør i 9 av 10 tilfeller.... IKKE tatt opp av kvinnene. De svarer på det de blir spurt om, hvordan i all verden kan det bli til masing?[/quote']

Hadde de latt være å svare skulle jeg vært enig med deg, men når 9 av 10 som svarer er kvinner så synes jeg det blir masete og vondt å lese om.

Skrevet

Hadde de latt være å svare skulle jeg vært enig med deg, men når 9 av 10 som svarer er kvinner så synes jeg det blir masete og vondt å lese om.

Dette er et KVINNEforum...

Skrevet

Da må du sjekke trådene litt også, menn spør ofte pga usikkerhet. Kvinnene svarer ofte at de trenger "STORE".

Ikke alle da men veldig mange jenter her inne svarer i det ordelag. På tross av at i skjeden finnes det ingen nerver eller følsomhet i selve skjeden (Det er det som gjør det mulig å føde et barn), foruten G-punktet da.

Så det at kvinnen svarer at de trenger "STORE" er altså noe som sitter i hodet.

Så kvinner maser ikke, men de er ganske bastante i noen inlegg. Hadde menn svart på samme måte om eks små store bryster så hadde dere reagert.

Til Trådstarter:

Ikke noe unormalt dette, har tilgode å se en som er tourn off og noen er slik som du beskriver også. Vi er helt bra slik vi er, problemene skaper vi i vårt eget hode. Kos deg slik du er du, det er det som er deg! Også vet du av alle svarene at dette ikke er unormalt heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...