Eidfrid Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Heisan, jeg skal treffe igjen en gammel venn fra videregående og vi skal ut og spise i Oslo. Jeg drukner i restaurantanbefalingene på tripadvisor og trenger litt hjelp. Fint om det ikke er en veldig dyr plass og i nærheten av Jernbanetorget
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Tavernan ved youngstorget. Vi spiste det de kalte for Skorpe, som rett og slett bare var en avlang pizza Kjempegod, men altså en pizza. Vi skulle egentlig på Illegal Burger rett på oversiden av youngstorget, men der var det stappfullt. Men skal visstnok være kjempegode burgere der. Anonymkode: 2a05f...beb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Dinner! Oslo's beste asiatiske mat, prøv crispy duck https://dinner.no/no/ Anonymkode: dbd4c...28f
Puny Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Hvis dere ikke er fra Oslo og har lyst å prøve noe dere ikke får 'alle andre steder' så ville jeg anbefalt Habibi ( palestinsk restaurant) for eksempel. Veldig god mat, ligger ca. Mellom jbt og youngstorhet...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Mens vi er på Youngstorget: Fiskeriet har super bacalao og fish&chips. Skikkelig god mat for en overkommelig penge. Anonymkode: 510ea...87b
Million Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 Hell's Kitchen på oversiden av Youngstorget, et steinkast fra Jernbanetorget. Kjempegod pizza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå