Gå til innhold

Hvor attraktiv er en mann på 36 år osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer svar på dette. Dagens dummeste spørsmål:

Dersom du er singel eller hadde vært singel:

Hvor attraktiv er en mann på 36 år, har ikke barn, hatt kun et stabilt forhold,har eget hus og bil, har litt lån, startet egen bedrift for mange år siden og ser lyst på livet...MEN  savner en å dele livet med...har prøvd nettdating og andre dating, men ikke lykkest pga det er ingen som har vært av interesse....

Hvor attraktiv er denne mannen da?

Anonymkode: b48c7...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer svar på dette. Dagens dummeste spørsmål:

Dersom du er singel eller hadde vært singel:

Hvor attraktiv er en mann på 36 år, har ikke barn, hatt kun et stabilt forhold,har eget hus og bil, har litt lån, startet egen bedrift for mange år siden og ser lyst på livet...MEN  savner en å dele livet med...har prøvd nettdating og andre dating, men ikke lykkest pga det er ingen som har vært av interesse....

Hvor attraktiv er denne mannen da?

Den der er litt skummel. Mener du å si at ingen er interessert, eller at du ikke finner noen interessante kandidater?

Anonymkode: f6ba4...d9d

• Liker 9
Skrevet

For en jente på 20: altfor gammel

For ei på 25-40 kan du være veldig attraktiv. 

Hva er du ute etter da? Siden ingen du har datet har vært av interesse mener jeg.  

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 37. 

Tenker det kommer an på hvordan du er. Er du tafatt og litt desperat etter å få et forhold er du mindre attraktiv enn om du er "selvvalgt" singel. 

Er du attraktiv utseendemessig? Det betyr en del for meg at du er. 

Jeg hadde undret meg over hvorfor du ikke hadde vært i langvarig forhold. (Om ikke ditt stabile var det?) 

Anonymkode: ca4ad...4c5

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå, Salka skrev:

For en jente på 20: altfor gammel

For ei på 25-40 kan du være veldig attraktiv. 

Hva er du ute etter da? Siden ingen du har datet har vært av interesse mener jeg.  

Jeg er på jakt etter å finne igjen "den rette" som jeg kan dele livet ut med...det er ikke noe verre enn det.

Skrevet

Synes ikke det er noe negativt ned det du skriver. Positivt at du har hatt et langt forhold, det forteller meg at du ikke går inn i et forhold med mindre du virkelig mener det. Ellers kommer det jo ned til personlighet, kjemi og utseende. Folk er tiltrukket av forskjellige ting.

Anonymkode: caeef...99e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er jo helt umulig å svare på uten å ha møtt deg. For meg er det kjemi som er viktig, ikke tørre fakta om alder og livssituasjon. For meg er alt slikt bare bokstaver og tall.

Endret av asterix
  • Liker 12
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter å finne igjen "den rette" som jeg kan dele livet ut med...det er ikke noe verre enn det.

Skjønner. Men siden du skrev at ingen har vært av interesse tolket jeg det som at du er veldig kresen. Derfor jeg spurte hva du er ute etter. Hvor viktig er f.eks et "perfekt" utseende, utdanning og sånt for deg? 

Endret av Salka
  • Liker 2
Skrevet

Veldig uattraktiv. Du er for gammel for meg på 25. 

Anonymkode: 898e6...d63

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på hvor stor kuk ts har. 

Er den 8 cm lang og 10 i omkrets er du uaktuell. 

Er den 16 cm lang og 13 i omkrets så er vi på talefot. 

Anonymkode: 43796...aec

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på hvor stor kuk ts har. 

Er den 8 cm lang og 10 i omkrets er du uaktuell. 

Er den 16 cm lang og 13 i omkrets så er vi på talefot. 

Anonymkode: 43796...aec

Hilsen mann som troller.

Anonymkode: 13441...c41

• Liker 16
Skrevet

Opplysningene du gir sier lite om deg, så det har ikke så mye å si fra eller til, men positivt at du vil ha et liv sammen med noen. Det ville telt positivt (og alder, men bare fordi vi er på samme alder)

Anonymkode: 0dff2...f9b

Skrevet

For meg ville du vært fullstendig uaktuell, fordi du er for ung.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at kresne gutter har blitt såret, og at de aktivt leter etter feil hos de de dater, for å ikke bli såret igjen.

Jeg sier ikke at du er slik.

Men det ville nok jeg ha hatt i bakhodet om vi skulle datet, og ikke investert så mye, fordi jeg hadde regnet med at du trakk deg med en gang du fant noe å ta meg på.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg er mann, men vil si av egen erfaring at dersom du er usikker på om andre (inkl kvinner) vurderer deg som attraktiv, har du et feil utgangspunkt.

Det er umulig å svare på om du er attraktiv og for hvem via et nettforum.

!) Er du desperat, er du lite attraktiv uansett.

2) Mange later som de ikke er desperat, men prøver å lage seg mål og planer der deres lykke ikke er avhengig av en partner. Tanken er at da vil man virke mer attraktiv for et forhold. Problemet er at det er en slags fordekt desperasjon. Altså er man tilbake på 1).

3) Når man er singel, bli de fleste desperat uansett, med mindre de er aseksuell. Et forhold handler om mer enn sex ja, men seksualtitet handler også om mer enn sex. Som singel er man mindre attraktiv enn en som er i et forhold. Uansett hvor schtøgg og ekkel du er, vil kvinner være mer interessert i menn som allerede er i forhold. Den beste måten å øke sin attraktivitet på, er å være i et forhold - men hadde du vært det så hadde du ikke hatt problemet med at du lurte på om du er attraktiv.

4) Du kan prøve å tone ned desperasjonen din, ved å gå for ONS med diverse kvinner. Ved å omgås flere kvinner og ha sex med dem, vil du kanskje utstråle mindre desperasjon og dermed bli mer attraktiv for nettopp kvinner... (men kvinner vil aldri innrømmer det hvis du spør dem) Bare pass på å ikke omgås mange kvinner fordi du ønsker å øke din attraktivitet, for da er vi tilbake til 1).

Endret av straamann
Skrevet

Helt sikkert attraktiv for kvinner og menn på samme alder :)  personlighet har veldig mye å si. Er man generøs med sin tid, har man et stort hjerte eller er man egoistisk, har man felles interesser osv.  

Anonymkode: f7590...112

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at kresne gutter har blitt såret, og at de aktivt leter etter feil hos de de dater, for å ikke bli såret igjen.

Jeg sier ikke at du er slik.

Men det ville nok jeg ha hatt i bakhodet om vi skulle datet, og ikke investert så mye, fordi jeg hadde regnet med at du trakk deg med en gang du fant noe å ta meg på.

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positivt at du har hatt et langt forhold, det forteller meg at du ikke går inn i et forhold med mindre du virkelig mener det.

Anonymkode: caeef...99e

Kvinner lager seg så mange "regler" utifra antagelser som kan ha veldig mange forklaringer.

Jeg ville vegret meg for å date sånne kvinner.

At man har vært i eller ikke vært i et langt forhold, sier oss ingenting som helst. Idioter og konebankere er i lange forhold, folk som ble sammen som unge men sklir fra hverandre underveis men ikke tar mot til seg å bryte ut er i lange forhold. Mange er i lange forhold som ikke er liv laga. At man ikke har vært i et langt forhold kan også ha mange forklaringer. Enten har man ikke funnet noen som passer for seg og vil ikke godta et halvdårlig forhold, man kan ha hatt sykdom/skade, prioritert andre ting i livet, flyttet og reist mye, eller tusen andre ting.

De fleste har hatt et lengre forhold når man bikker 30. Men man kan ikke dermed slutte seg til at det er noe feil med dem som ikke har det, og heller ikke anta at det som har vært i et eller flere lange forhold nødvendigvis egner seg bedre som partner. Å ha flere forhold bak seg kan like gjerne være en bekreftelse på at man IKKE fungerer i et forhold - men biologisk og instinktivt så tenker verken kvinner eller menn på den muligheten når de lager sine tolkninger av attraktivitet.

Endret av straamann
Skrevet

TS: Jeg vil presisere at jeg er ikke er jakt på sex og ONS. For jeg vet det at det blir for desperat og det er vel det som mange som går på den med et brak...

• Liker 1
Skrevet

Veldig attraktiv for min det,om han ønsker barn da ☺️

Skrevet
7 minutter siden, straamann skrev:

Kvinner lager seg så mange "regler" utifra antagelser som kan ha veldig mange forklaringer.

Jeg ville vegret meg for å date sånne kvinner.

At man har vært i eller ikke vært i et langt forhold, sier oss ingenting som helst. Idioter og konebankere er i lange forhold, folk som ble sammen som unge men sklir fra hverandre underveis men ikke tar mot til seg å bryte ut er i lange forhold. Mange er i lange forhold som ikke er liv laga. At man ikke har vært i et langt forhold kan også ha mange forklaringer. Enten har man ikke funnet noen som passer for seg og vil ikke godta et halvdårlig forhold, man kan ha hatt sykdom/skade, prioritert andre ting i livet, flyttet og reist mye, eller tusen andre ting.

De fleste har hatt et lengre forhold når man bikker 30. Men man kan ikke dermed slutte seg til at det er noe feil med dem som ikke har det, og heller ikke anta at det som har vært i et eller flere lange forhold nødvendigvis egner seg bedre som partner. Å ha flere forhold bak seg kan like gjerne være en bekreftelse på at man IKKE fungerer i et forhold - men biologisk og instinktivt så tenker verken kvinner eller menn på den muligheten når de lager sine tolkninger av attraktivitet.

Det var ikke forholdet, men kommentaren om at han ikke fant noen av interesse som satte fantasien min i sving. Det sier jo egentlig ikke noe annet enn at han er kresen. Og det kan være en bra, eller en dårlig ting, alt ettersom.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...