AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Jeg har vært overvektig siden jeg var barn, men jeg har klart gjennom et strengt regime av kosthold og trening, å gå ned de kiloene jeg har hatt overflødig. Det har absolutt ikke vært lett, og jeg må bare akseptere at jeg ikke kan spise like mye som andre. Men det er nå så. Jeg har klart å holde idealvekt i nesten syv år nå. Men det som er problemet er at bollemusa mi ikke forsvant med resten av kiloene! Jeg kan være interresert i og ha lyst på en mann, men jeg er rett og slett for flau over hvordan jeg ser ut nedentil at jeg ikke tør! Spiller en stor bollemus stor rolle? Har jeg grunn til å være flau, eller er det bare meg? 🤔 Anonymkode: 78e50...ffd
WubWub Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Godt jobba , du har vært kjempe flink! Ellers så er det mange men som liker "bollemus" som noen kaller det, strengt tatt er de fleste menn glad bare de får seg "mus" i det hele tatt så det trenger du ikke tenke på. Kvinner er jevnt over mer opptatt av utseendet på eget kjønnsorgan enn menn. 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Du.. vil du bytte? hilsen spissmusa Anonymkode: f0620...40a 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Haha, ja takk! 😂 Anonymkode: 78e50...ffd 1
copro Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært overvektig siden jeg var barn, men jeg har klart gjennom et strengt regime av kosthold og trening, å gå ned de kiloene jeg har hatt overflødig. Det har absolutt ikke vært lett, og jeg må bare akseptere at jeg ikke kan spise like mye som andre. Men det er nå så. Jeg har klart å holde idealvekt i nesten syv år nå. Men det som er problemet er at bollemusa mi ikke forsvant med resten av kiloene! Jeg kan være interresert i og ha lyst på en mann, men jeg er rett og slett for flau over hvordan jeg ser ut nedentil at jeg ikke tør! Spiller en stor bollemus stor rolle? Har jeg grunn til å være flau, eller er det bare meg? 🤔 Anonymkode: 78e50...ffd Hei. Virker som om du har hengt deg opp i den såkalte bollemusa. Det finnes kvinner som aldri har vært overvektige men som likevel har slik kjøttfylt deilig bollemus. Det er ingen grunn for at du på noen som helst måte skal være flau over kjønnsorganet ditt. Nyt den og vær stolt av at du er så heldig å ha et slikt tiltrekkende og deiig instrument. Jeg «spiser» gjerne den bollemusa 1
Mr. Kilmister Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Vi har vel igjennom dette opp til flere ganger... Men flott at har klart å gå ned de ekstra kiloene. Og bollemus, kjære deg er definitivt ikke negativt. Vi menn elsker det, å syntes det er sexy. Vær glad i bollemusa di👍😃 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 2 timer siden, WubWub skrev: Godt jobba , du har vært kjempe flink! Ellers så er det mange men som liker "bollemus" som noen kaller det, strengt tatt er de fleste menn glad bare de får seg "mus" i det hele tatt så det trenger du ikke tenke på. Kvinner er jevnt over mer opptatt av utseendet på eget kjønnsorgan enn menn. Nei mange menn liker ikke bollemus. Ingen gjør det. Men ingen bryr seg heller Bare til å kjøre på ts. Er nok ingen som bryr seg. Hilsen mann Anonymkode: 61de3...af3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 Jeg har aldri hørt en mann klage på kjønnsorganet til en kvinne. Aldri! Bollemus, flaggermus, spissmus, planke.... Har ikke skjedd. Stikk i strid med hva mange skulle tro, liker de aller fleste menn hele kvinnen.
Norre Skrevet 16. august 2017 #9 Skrevet 16. august 2017 Gratulerer med slankesuksess! 👏🙂 Vi menn liker damer og vi liker kjønnsorganet deres! Gratulerer med fin bollemus! 👏🙂
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #10 Skrevet 16. august 2017 Bollemus??? Hva er d Anonymkode: caf65...0f2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #11 Skrevet 16. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bollemus??? Hva er d Anonymkode: caf65...0f2 Google.. Anonymkode: f0620...40a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #12 Skrevet 16. august 2017 Det da riktig fint å se på, der er ingen som ser negativt på det. Så bra du holder deg iform. Om en skjelden gang ser at ei dame har form ved skrittet er det bare fint å se. Sett nesn i sky trekk pusten godt og tenk hvor flått du er😊 Anonymkode: 30a45...bc7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #13 Skrevet 16. august 2017 Har googlet, og stort sett dette kom opp: Anonymkode: caf65...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #14 Skrevet 16. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du.. vil du bytte? hilsen spissmusa Anonymkode: f0620...40a "Spissmus", hva betyr det i denne sammenhengen? Jeg har heller aldri helt forstått hva en såkalt bollemus er. Anonymkode: 794a1...41a
Hillbill Skrevet 16. august 2017 #15 Skrevet 16. august 2017 All ære til deg for å ha gått ned i vekt og blitt der, ikke alle kan skryte på seg det. Bollemus er helt ok, som de fleste andre typer mus. Jeg, i likhet med mange andre menn(de fleste kanskje?), er ikke fryktelig opptatt av detaljene rundt utseende. Er nok mest damene selv som henger seg opp i sånt. Kanskje litt flåsete sagt, men det er ikke størrelse form og farge som betyr mest for gutta, det er tilgjengeligheten som teller :-)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #16 Skrevet 16. august 2017 Bollemus er jo bare vakkert. Folk som har det. Burde virkelig gå med klær som fremhever dette. F.eks tights eller lign. Det er på samme måte som at folk med store muskler går med singlet, og med fine bryster bruker utrigning. Så er du begavet med det. Så bør du stolt vise frem den delen av kroppen din. Ikke gjemme det bort. Finnes folk som putter en sokk ned i tightsen eller BH'en for å forfalske noe de ikke har. Anonymkode: 19461...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå