AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Om A og B er er gode venner og B er god venn med C så er det ofte at A og C ikke liker hverandre like godt som man skulle forvente utifra at A og B er gode venner. Noen som vet hvorfor det er sånn? Anonymkode: 53be1...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 Fjortis sjalusi? Som regel liker jeg mine venners venner, siden de har ting til felles med min venn så har de jo også ting til felles med meg som oftest 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 16. august 2017 #3 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg liker ofte venners venner, og hvis ikke er det ofte et tegn på at vi ikke passer godt sammen likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Del Skrevet 16. august 2017 Fordi A og C ikke trenger å ha så mye til felles selv om begge har en del til felles med B. Anonymkode: c63c0...5b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 16. august 2017 #5 Del Skrevet 16. august 2017 Opplever heller det motsatte. Har også snakket om dette med mine venner, at man ofte liker og kommer overens med hverandres venner. Har mange venner som har blitt gode venner med venners venner. Ofte har man jo kanskje like interesser, humor, musiksmak, samme kjemi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Del Skrevet 16. august 2017 Er det ofte sånn, da? Og OM det er sånn, så er det vel ikke av mer merkelig årsaker enn at man ikke liker andre tilfeldige folk? B kan ha venner med veldig ulike egenskaper, så om det eneste A og C har til felles er at B er en venn, trenger de da ikke like hverandre. Anonymkode: af93e...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #7 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg tror i situasjoner hvor det er sånn så bunner det ut i sjalusi for at den andre vennen får mer oppmerksomhet eller tid. Eller at man er redd man skal miste vennen fordi den andre vennen er morsommere/kulere/flinkere. Anonymkode: 619c7...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 16. august 2017 #8 Del Skrevet 16. august 2017 3 timer siden, BlendaSensitive skrev: Opplever heller det motsatte. Har også snakket om dette med mine venner, at man ofte liker og kommer overens med hverandres venner. Har mange venner som har blitt gode venner med venners venner. Ofte har man jo kanskje like interesser, humor, musiksmak, samme kjemi. Har også opplevd det ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #9 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg og bestevennen min kommer ikke overens med hverandres venner. Vi har begge mange forskjellige vennetyper, men blir alltid merkelig. Vi samlet noen av hans venner og noen av mine venner en gang. Da satt jeg og snakket med mine venner og han med hans venner. Nå for tiden er vi bare sammen alene fordi det funker ikke å være sammen med fler. Anonymkode: 66c20...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #10 Del Skrevet 16. august 2017 Tror det må være et fjortisfenomen? Jeg opplever ihvertfall det motsatte. Trives godt i venners venners lag 😊 Anonymkode: 5fb51...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 16. august 2017 #11 Del Skrevet 16. august 2017 Viss jeg ikke finner tonen med mine venners venner sånn umiddelbart, så er det bare pga at jeg synes de er vanskelig å komme i kontakt med. Evt vi har totalt ulike synspunkt og verdier. Det hender selv om vi er langt forbi fjortiss-stadiet. Noen ganger må man bare ha et åpent sinn og treffe dem flere ganger, og da går det som regel helt fint. Jeg har venner spredt rundt om, så jeg liker faktisk best å være med dem og deres venner hver for seg enn å samle alle. Det blir enklere slik, for jeg liker virkelig ikke rollen ved å stå i 'midten'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå