Tøytigern Skrevet 10. juli 2018 #41 Del Skrevet 10. juli 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. juli 2018 #42 Del Skrevet 10. juli 2018 To fylliker ranglet seg hjem langs jernbanen: – Disse trappetrinnene er helt jævlige, sa den ene. – Det er ikke trappene, sa den andre. – Det er det lave rekkverket som er drepen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. juli 2018 #43 Del Skrevet 10. juli 2018 –Hvorfor går du og drar dette tauet etter deg? –Skal jeg skyve det, mener du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 10. juli 2018 #44 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) To tannpirkere var på vei hjem fra fest. Plutselig ser de et pinnsvin gå over veien. Da utbryter den ene til den andre: "Fader, der gikk den siste nattbussen!" Hvorfor ble mammutene utryddet? Fordi det fantes ingen papputer. Hørt om tannlegen som satte inn ei bro i munnen til pasienten med tannverk? Da ville tannverken gå over. Hørt om han som skulle opptre og forsov seg? Han våknet halv fire. -Har du sett den nye filmen om lastebiler? -Nei, jeg har bare sett traileren. Endret 10. juli 2018 av Moondance 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #45 Del Skrevet 10. juli 2018 Så denne på en video akkurat 🤣 Hva er datamannens favoritt julemat? Minnepinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #46 Del Skrevet 10. juli 2018 23 timer siden, Winza skrev: Hva bruker Marty McFly å bestille når han er på McDonald’s? McChicken, McCafe og McFlurry 😂😂😂 omg den må jeg bruke hahahag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #47 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg løp, jeg ble svett, og dett var dett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #48 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: 😂😂😂 omg den må jeg bruke hahahag Tråder som dette er perfekt når man er overtrøtt 😅😅🤣 Jeg har fått mine kraftigste latterkramper når jeg er overtrøtt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #49 Del Skrevet 10. juli 2018 Torgeir gikk inn I butikken med en stige på slep og ble stoppet av betjeningen Betjeningen: Hva skal du med stigen? Torgeir: jeg må jo nå opp til de overprisa varene deres 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #50 Del Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: Torgeir gikk inn I butikken med en stige på slep og ble stoppet av betjeningen Betjeningen: Hva skal du med stigen? Torgeir: jeg må jo nå opp til de overprisa varene deres Genial 😸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. juli 2018 #51 Del Skrevet 10. juli 2018 -Hvorfor hopper du opp og ned hele tiden? -Jeg har akkurat tatt medisinen min, men så glemte jeg å riste flaska 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #52 Del Skrevet 10. juli 2018 Vet du hva en bil, sykkel og en geit har til felles? De har alle hjul! " hva med geiten da?" Nei den driter vi i 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 10. juli 2018 #53 Del Skrevet 10. juli 2018 Kan man lage et flyvende teppe? Ja - med avansert matte 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #54 Del Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, Nevian skrev: Kan man lage et flyvende teppe? Ja - med avansert matte Måtte tenke i 2 sekunder før jeg skjønte denne, konge 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #55 Del Skrevet 10. juli 2018 Vet du hva du kaller penisen til en fisk? - Fiskepinne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #56 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: Vet du hva du kaller penisen til en fisk? - Fiskepinne Fyfaen 😅😅😅🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #57 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Fyfaen 😅😅😅🤣🤣🤣🤣 Jeg kom på den selv nå men den er sikker ikke original men jeg daua 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #58 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: Jeg kom på den selv nå men den er sikker ikke original men jeg daua 😂😂😂 Latteren min nå er original som faen i hvert fall Du er en artig bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #59 Del Skrevet 10. juli 2018 En blind mann gikk inn på en bar, så et bord og så en stol 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 10. juli 2018 #60 Del Skrevet 10. juli 2018 Det gikk to steiner over en vei, plutselig ble den ene overkjørt. Da kommer det fra den andre: Haha, der ble du skikkelig grusa! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå