Gjest Stella Rose Skrevet 18. august 2018 #181 Del Skrevet 18. august 2018 Et eple kom seg ikke inn i en bar, fordi i døra sto det en eplenektar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. august 2018 #182 Del Skrevet 19. august 2018 Hvem er flinkest til å grinde i spill? Trine Skei Grinde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. august 2018 #183 Del Skrevet 19. august 2018 Hva er favorittprogrammet til halliker? Hore på sporet What are pimp’s favorite show? Pimp my ride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 19. august 2018 #184 Del Skrevet 19. august 2018 -Dette var sterk kaffe! Det går helt rundt for meg! -Ja, det er Cirkel-kaffe..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 20. august 2018 #185 Del Skrevet 20. august 2018 -Er denne honningen utgått på dato? -Hvordan det? -Jeg synes den har en bismak i seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 20. august 2018 #186 Del Skrevet 20. august 2018 Det var en gang en stokk som møtte en annen stokk, så stokk begge to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 20. august 2018 #187 Del Skrevet 20. august 2018 Svensken fant et speil, tittet i det og sa: Han der har jeg sett før. Den andre Svensken tok fra han speilet tittet i det og sa: Idiot, det er jo meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 20. august 2018 #188 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) En beduin traff tre svensker som var ute og gikk i ørkenen (her snakker vi virkelig tørre vitser). Han ene holdt på et sandpapir, og beduinen lurte på hva han skulle med det? - Man måste jo ha kartan med sig i ørkenen. Den andre svensken gikk og bar på en bildør, noe som forundret beduinen. - Om det blir riktig varmt, ruller jag bare ned fønsteret og så blir det svalare. Den siste svensken bar på en stor stein. - Og hva nytte kan du ha av en slik stor stein her ute i ørkenen? spurte beduinen. - Om jag møtar villdjur, så löper jag, ock om jag inte klarer springe från, så tapper jag bara stenen ock då springar jag ju dobbelt så snabbt! Endret 24. august 2018 av Dr. A. Kula korrigert; bilder=>bildør 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 23. august 2018 #189 Del Skrevet 23. august 2018 Sjef til ansatt: Du skulle vært her klokken åtte! Åh, hva skjedde da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. august 2018 #190 Del Skrevet 23. august 2018 36 minutter siden, Diamant skrev: Sjef til ansatt: Du skulle vært her klokken åtte! Åh, hva skjedde da? Sjef til ansatt: Du fikk sparken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 23. august 2018 #191 Del Skrevet 23. august 2018 Hørt om mannen som var invitert til et Hollywoodbryllup? På grunn av trafikkork rakk han ikke frem før skilsmissen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 24. august 2018 #192 Del Skrevet 24. august 2018 Hva kalles jernstaur på kinesisk ? Lang tung ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. august 2018 #193 Del Skrevet 24. august 2018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. august 2018 #194 Del Skrevet 24. august 2018 Mannen ble eitrende forbanna da kona nedkom med tvillinger. Han forlangte å få vite hvem som var far til nr to... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. august 2018 #195 Del Skrevet 24. august 2018 Doktor, jeg tror min kone ikke er helt frisk. Vi hadde et lite party her i helgen og så ble det litt for mye drikke, og... "Og så ser hun vel lyserøde elefanter nå da, kan jeg tenke meg?" "Nei, det er det som er problemet. Hun legger ikke merke til dem, enda leiligheten er smekkfull !!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. august 2018 #196 Del Skrevet 24. august 2018 På 20.8.2018 den 23.57, Dr. A. Kula skrev: Den andre svensken gikk og bar på en bildør, noe som forundret beduinen. - Om det blir riktig varmt, ruller jag bare ned fønsteret og så blir det svalare. Hørt om svensken som bar på 2 bildører? Han kunne rulle ned begge vinduene og få gjennomtrekk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. august 2018 #197 Del Skrevet 24. august 2018 Enfoldige Enok: Kona mi er altså bra dum, jeg steriliserte meg for ti år siden, men trur du ikke den dumme geita fremdeles bruker P-piller... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 24. august 2018 #198 Del Skrevet 24. august 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. august 2018 #199 Del Skrevet 25. august 2018 Kjæresteparet Stine og Jan er på besøk hos Stine sin venninne Cecilie Stine: Jeg er gravid Cecilie: Gratulerer! Er Jan faren? Stine: Nei, han er moren 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. september 2018 #200 Del Skrevet 1. september 2018 Hvilken tv leverandør bruker endetarmsåpningen? Anal Digital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå