Gå til innhold

er dette for sleazy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man finner ut hvem noen er på en sjekkapp, men det koster penger for ordentlig medlemskap sånn at man kan sende meldinger, er det ille å kontakte personen på facebook for å spare en slant?

Anonymkode: a67f0...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker virkelig at fremmede ikke kontakter meg på facebook for dating. Nei takk til det.

Anonymkode: 471d2...984

• Liker 10
Skrevet

Ja da skal du være veldig god + ha bra profil for å ikke virke creepy.

Anonymkode: 623c3...2e1

• Liker 2
Skrevet

Ikke sleezy akkurat, men absolutt creepy og gnitent. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde tenkt; staaaalker... :overrasket:

• Liker 3
Skrevet

I følge logikken til dette forumet; bare hvis du er mann. Om du er dame, er det fritt fram å kontakte han hvordan du vil. og du vil ikke bli dømt.

#lengelevedobbeltmoralen :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde avfeid deg umiddelbart. Jeg hadde ikke svart på meldingen heller. 

Anonymkode: 1ffcd...bc9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri svart på sånt når det har skjedd. Men hvis han var kjekk, høy, innafor på utdanning og jobb, hører på jazz OG hip hop, leser Camus og kan delta i en samtale om kunst, vel da måtte jeg oversett creepfaktoren 😜

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om man finner ut hvem noen er på en sjekkapp, men det koster penger for ordentlig medlemskap sånn at man kan sende meldinger, er det ille å kontakte personen på facebook for å spare en slant?

ha ha ha :)  Spare en slant for å finne en partner sier vel litt? Du trenger ikke være medlem i flere år, bare til du eventuelt finner noen du passer sammen med, og går det lang tid er vel ikke den appen helt det rette for deg. Vi bruker penger på mye rart, jeg foretrekker å bruke penger på noe som kan gi med en partner for livet om jeg tror at det er muligheten. Uansett bare små beløp i det hele og det store.

Du kan ikke bare tråkke inn på fjesboka som helt ukjent for noen og tro at det går bra. Du vil bli avvist straks er mitt tips.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri svart på sånt når det har skjedd. Men hvis han var kjekk, høy, innafor på utdanning og jobb, hører på jazz OG hip hop, leser Camus og kan delta i en samtale om kunst, vel da måtte jeg oversett creepfaktoren 😜

Ville du det? Har sett venneforespørsler på fjesboka som jeg bare sletter, kjenner jeg de ikke er det totalt uaktuelt. For å lage falske brukere på fjesboka er veldig enkelt, du har null kontroll på hva dette er faktisk. De kan fremstille seg som hvem som helst, uten at du har null kontroll på det.

Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Hadde tenkt; staaaalker... :overrasket:

:scorpis::hoho:

Anonymkode: ded69...63b

Skrevet

Det er over grensa ja. Å stalke noens privatprofil etter å ha funnet en sexprofil er ikke bare sleezy, det er creepy!

Anonymkode: 4f72a...bcb

Skrevet
57 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Ville du det? Har sett venneforespørsler på fjesboka som jeg bare sletter, kjenner jeg de ikke er det totalt uaktuelt. For å lage falske brukere på fjesboka er veldig enkelt, du har null kontroll på hva dette er faktisk. De kan fremstille seg som hvem som helst, uten at du har null kontroll på det.

Hvis profilen så ekte ut så. Scammere fremstiller seg ikke som intellektuelle løkka post-hipstere som er min målgruppe 😜

Skrevet

Ok, takk jenter!

Da må jeg altså betale for å få noe kjøtt på kølla.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk jenter!

Da må jeg altså betale for å få noe kjøtt på kølla.

Bruk dette som åpningsreplikk :hjerte:

Anonymkode: 471d2...984

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan betale, det har du råd til. 

Anonymkode: 4aa14...1d0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan betale, det har du råd til. 

Om ikke er det bare å kaste seg ut i det praktiske livet, det blir ikke noe billigere å tråle byen, melde seg på masse aktiviteter for å treffe en partner :) 

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt stalker eller creepy for det. Hadde fyren ikke tatt nei for et nei om det var svaret mitt så hadde det vært litt ubehagelig ja. 

Skrevet
På 15.8.2017 den 23.37, Devilheart skrev:

I følge logikken til dette forumet; bare hvis du er mann. Om du er dame, er det fritt fram å kontakte han hvordan du vil. og du vil ikke bli dømt.

#lengelevedobbeltmoralen :rolleyes:

Det er jo ikke mangel på logikk. Det er enkel fakta. 

Menn kan være rimelig hodeløse og visuelle og de tenner på å se et bilde av en dame :P da begynner blodet og pumpe. Så om de får en melding av en dame som ser bra ut på bilde, så forsvinner alt blodet fra hue på toppen. 

Når en mann sender en melding via Messenger til en fremmed dame, så vet denne dama også at han har mista alt blodet i hue på toppen. Altså er han da lite rasjonell og tenker kun sex. Vi damer må beskytte oss for ikke å bli voldtatt, så ja vi skremmes av slik oppførsel. 

Anonymkode: 20aba...1cf

Skrevet

Ja, selvsagt er kvinnelogikk = fakta for damer. :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...