AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Vi var på ultralyd i forrige uke. Det var dessverre ingen hjerte aktiviteter hos fosteret. Jeg var ca 8 uker på vei og fosteret var i rett størrelse. Sjansen for at det døde kort før ultralyden var stor. Jeg har vært på sykehuset for utskrapning. Nå er jeg veldig bekymret og stressa, for vi brukte 18 måneder på å få dette til. Er så redd for at det skal ta så lang tid igjen. Er det noen som har brukt veldig lang tid og så mistet, og ble gravid igjen kjapt? Anonymkode: 0f872...947
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Leit å høre at du mistet etter lang tid med prøving. Ble selv spontant gravid etter to år med prøving, var allerede i utredning for barnløshet siden det tok så lang tid. Fant ut at det ikke var noe liv i uke 13, fosterdød uke 8. Ikke blitt gravid etter dette og skal snart i gang med IVF. Anbefaler å kontakte lege om det tar tid, kanskje det finnes en løsning for at det kan gå raskere. Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen🤞 Anonymkode: 2cefa...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå