AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Hvilken farge på jakka har dere da? Jeg har selv en mørkeblå (nesten svart) jakke, men jeg føler liksom at viss jeg tar på meg svarte jeans til svart jakke + svarte og hvite joggesko så blir det så veldig... svart? Dere motebevisste der ute, ser det rart ut å gå i svarte jeans, svart jakke og nesten svarte joggesko?☺ Anonymkode: 90b3c...c28
Blod Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Neida, det er ikke rart. Men hvis du selv ikke er komfortabel med at det blir så mørkt, så kan du jo finne andre farger å bruke. jeg bruker mest lyse klær, men de få gangene jeg bruker svarte jeans liker jeg å bruke litt mørke farger som feks burgunderrød 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Militærgrønn jakke, beige trench. Kåper i kamel, grått og sort. Anonymkode: d622c...426
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Militærgrønn jakke, burgunder rød jakke, svart skinn jakke, blå dongri jakke.
Salka Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Bruker mest svarte jakker, men har også en beige jakke som passer godt til svarte bukser. Militærgrønn jakke er også fint til svart bukse. Ville brukt hvite joggesko til for å "bryte" det svarte litt og har jeg på svart bukse har jeg helst genser i en annen farge. Jeg har lilla converse som jeg ofte bruker til svart bukse, det blir veldig fint syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 Jeg bruker ofte helsort. Liker det sånn. Anonymkode: 576be...29e
Persephone Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 Jeg går bare i sorte bukser. Har jakke i sort, grønn, grønn/sort og mørkebrun. Den som brukes desidert mest av dem er lang og rekker til midt på leggen. Ser ikke noe problem med å kombinere sort med sort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå