AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg har nettopp fått lagt nytt tak og pipebeslag på huset. Pris 350000,- Vel nok om det. Men når det regner så hører jeg en dryppelyd fra der hvor pipa er.Jeg har soverom like under der og hører derfor lett dette når det regner taktfast Drypp- drypp, Drypp- drypp, osv og raskere frekvens jo mer d regner.Som om det bygger seg opp på topp av pipebeslag i en dam og drypper ned når det er fullt høres det ut som om Har ikke vært på taket for jeg er dårlig i stige Andre her som er kjent med utforming av pipebeslag og som opplever det samme, at det skal være sånn? Anonymkode: 21d3f...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 Kanskje på tide å ta sg en tur på loftet og sjekke om de har gjort en ordentlig jobb? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Del Skrevet 16. august 2017 3 timer siden, Ragnar89 skrev: Kanskje på tide å ta sg en tur på loftet og sjekke om de har gjort en ordentlig jobb? Det er ikke loft her men direkte tak med luftesjikt. Har ikke merket fukt inne så tror dryppingen oppstår mellom toppen av pipebeslag og idet vanndråpene treffer utvendig tak. For det kan vel ikke dryppe utenfra og ned i pipe heller? Hvordan skulle man isåfall se det? Spørre feieren kanskje når han kommer? Vurderte og å få et uavhengig firma på gratis befaring for evt feil da har jeg noe håndfast å slå i bordet med Anonymkode: 21d3f...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Hva endte dette med? Har samme problem på et nylig lagt tak nå. Anonymkode: abcab...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 15.8.2017 den 22.21): Jeg har nettopp fått lagt nytt tak og pipebeslag på huset. Pris 350000,- Vel nok om det. Men når det regner så hører jeg en dryppelyd fra der hvor pipa er.Jeg har soverom like under der og hører derfor lett dette når det regner taktfast Drypp- drypp, Drypp- drypp, osv og raskere frekvens jo mer d regner.Som om det bygger seg opp på topp av pipebeslag i en dam og drypper ned når det er fullt høres det ut som om Har ikke vært på taket for jeg er dårlig i stige Andre her som er kjent med utforming av pipebeslag og som opplever det samme, at det skal være sånn? Anonymkode: 21d3f...6db Din første og største bekymring, lekker det inn? Eller er det bare bråket som plager deg? Anonymkode: b39ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå