AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Hei! Lurer på en litt rar ting.... slet med stive og ømme muskler før, etter jobb. Dette er noen mnd siden. Kjøpte en sånn varmepute man varmer i mikroen og hadde over nakke/skuldre om kvelden. Var utrolig godt og jeg følte alt løsnet. Men nå er stivheten blitt mye værre og nå er det skikkelig vondt! Nå får jeg ikke sove hvis jeg ikke bruker varmeputen om kvelden, er så grusomt stiv og det er så vondt. Så bruker jeg puten en stund og da går alt over. Neste kveld er det på'an igjen. Har nesten blitt værre etter at jeg begynte med varme. Noen som har råd? Anonymkode: 446c6...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 16. august 2017 #2 Del Skrevet 16. august 2017 Har god erfaring med å bruke varme 20-30 min før bevegelse/trening. Da kan en bli litt mykere i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Del Skrevet 16. august 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Lurer på en litt rar ting.... slet med stive og ømme muskler før, etter jobb. Dette er noen mnd siden. Kjøpte en sånn varmepute man varmer i mikroen og hadde over nakke/skuldre om kvelden. Var utrolig godt og jeg følte alt løsnet. Men nå er stivheten blitt mye værre og nå er det skikkelig vondt! Nå får jeg ikke sove hvis jeg ikke bruker varmeputen om kvelden, er så grusomt stiv og det er så vondt. Så bruker jeg puten en stund og da går alt over. Neste kveld er det på'an igjen. Har nesten blitt værre etter at jeg begynte med varme. Noen som har råd? Anonymkode: 446c6...247 Det du erfarer er sikkert dette: varmen demper symptomene (stive muskler) i den grad at du ikke på flere måneder har tatt tak i årsaken (skade, sittestilling, inaktivitet, feilbelastning, stress, osv..). Uten at årsaken til de stive musklene er luket ut så vil du nok ikke bli bedre. Varme lindrer, men i de fleste tilfeller løser det ikke problemet. Dersom du ikke selv finner ut av hva dette er så er fysioterapeut riktige sted å begynne. Anonymkode: 61812...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå