Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et par matcher der jeg startet samtalen med for eksempel skrive: "Hei, ser du skriver i profilteksten din at du studerer og liker å reise. Har du vurdert å kombinert studiene med backpacking?". Får bestandig et svar som er på flere linjer. Men får aldri noen oppfølgingsspørsmål om meg selv. Det nevnes jo hele jenter liker kun gutter som de er oppriktig interessert i. Etter min mening er det nærmeste umulig å dømme en person ut i fra første melding. Så fremst det ikker "Hei, skal vi pule?". Enten er disse jentene ikke interessert eller så er de dårlig på å deltai samtaler. 

Anonymkode: 45cf6...b74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noe av det merkeligste og tørreste tinder spørsmålet jeg noen gang har sett. Ikke rart de ikke får lyst til å stille deg noen oppfølgingsspørsmål. Hva gir du de å gå på? Du må jo fortelle noe om deg selv som de kan kommentere og spørre om da! Gjøre deg til en person som skiller deg ut fra alle de andre tørre samtalestarterne på tinder og som gir en lyst til å faktisk snakke. Få dama til å tenke "Haha! Jøss, han var original, morsom/hyggelig, så fint at det ikke bare er kjedelige typer på tinder!"

Anonymkode: a1d71...197

• Liker 12
Skrevet

Dette er et spørsmål det er veldig vanskelig å komme med et oppfølgingsspørsmål til. Bedre å spørre om noe mindre konkret.

Anonymkode: 964da...917

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe av det merkeligste og tørreste tinder spørsmålet jeg noen gang har sett. Ikke rart de ikke får lyst til å stille deg noen oppfølgingsspørsmål. Hva gir du de å gå på? Du må jo fortelle noe om deg selv som de kan kommentere og spørre om da! Gjøre deg til en person som skiller deg ut fra alle de andre tørre samtalestarterne på tinder og som gir en lyst til å faktisk snakke. Få dama til å tenke "Haha! Jøss, han var original, morsom/hyggelig, så fint at det ikke bare er kjedelige typer på tinder!"

TS her. Det funker for de fleste for bare å starte samtalen med. På Tinder kan man se på damer på samme måte som aksjer. Investere litt for å se om man får noe avkastning. Får man avkastning (gode tilbakemeldinger) kan man investere mer med noe mer fancy meldinger. Skulle man ikke få noe svar, så har man bare brukt 10 sek på å skrive en melding og gå videre til neste dame. Nemo problemo.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det funker for de fleste for bare å starte samtalen med. På Tinder kan man se på damer på samme måte som aksjer. Investere litt for å se om man får noe avkastning. Får man avkastning (gode tilbakemeldinger) kan man investere mer med noe mer fancy meldinger. Skulle man ikke få noe svar, så har man bare brukt 10 sek på å skrive en melding og gå videre til neste dame. Nemo problemo.

Ikke skap deg sånn, nå da :fnise: 

For min del er slike tørre samtaler utrolig kjedelig. Et enkelt hei, god morgen etc. Som åpningsmeleding er mer enn nok. Så kan man la samtalen bable i vei. Ikke spørre tørre spørsmål frem og tilbake. Først tester man vannet for kjemi, lik humor, lett å snakke med osv. siden kan man supplere med de mer seriøse spørsmålene. Det jeg skrev nå gjelder også for dater, dating skal være gøy, ikke mest mulig fokus på første date for å se om alle de viktige tingene stemmer. 

Anonymkode: 21697...d85

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor gjør det noe om de ikke stiller oppfølgingsspørsmål om du bare ser på de som aksjer uansett? Som du sier: Du har brukt 10 sekunder, videre til neste. Nemo problemo.

Anonymkode: 964da...917

• Liker 5
Skrevet

Spørsmålet ditt er litt i samme gate som "liker du å stå på ski?" :rolleyes: Se for deg en mann spørre om det ved en bardisk eller på et dansegulv.. 

Nei, spør heller om hun har hatt en bra helg

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

aksjer. 

investere.

avkastning.

:edie:

Anonymkode: 22213...947

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skap deg sånn, nå da :fnise: 

For min del er slike tørre samtaler utrolig kjedelig. Et enkelt hei, god morgen etc. Som åpningsmeleding er mer enn nok. Så kan man la samtalen bable i vei. Ikke spørre tørre spørsmål frem og tilbake. Først tester man vannet for kjemi, lik humor, lett å snakke med osv. siden kan man supplere med de mer seriøse spørsmålene. Det jeg skrev nå gjelder også for dater, dating skal være gøy, ikke mest mulig fokus på første date for å se om alle de viktige tingene stemmer. 

Anonymkode: 21697...d85

Jeg er helt enig. Det spørsmålet var litt stivt og påtatt. "hei, har du hatt en bra dag?" Fungerer mye bedre i mine øyne.

Anonymkode: ba126...f23

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke rart at han stiller sånne tørre spørsmål når han tenker som en forretningsmann... 

Anonymkode: 22213...947

• Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Vel, siden du ikke opplever at damer starter samtaler med deg så er det no en gang slik at det er du som må stå for interessante samtaleemner for å få damene på kroken. Det behøver ikke nødvendigvis å være samtale egenskapene dine som gjør at damene ikke blir interessert med en gang. Meget mulig at de allerede snakker med flere. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg er dame og syns mange menn er dårlig på det der også. Har nesten slutta å svare for jeg orker ikke være den som driver samtalen når det ikke engang var jeg som tok kontakt.

Anonymkode: f2aaa...80a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener det funker, hvorfor spør du etter hjelp her da?

Og å se på damer på samme måte som aksjer så har du misforstått. Sjekking handler om en slags audition, du må ha noe ekstra ved deg og vise hvorfor du skal bli valgt foran de andre, skille deg ut, imponere, og man får bare en sjanse, ikke prøve seg ti ganger før man "gidder" å vise hva man er god for.

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppretter du en tråd her på KG da hvis det er et så lite problem som ofrer så lite tid og energi? 

Anonymkode: 2eae2...f52

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde kanskje tenkt at spørsmålet ditt var litt for etter-boken. Som at du har lest en artikkel der det står at du skal starte samtalen med å stille spørsmål som viser at du har 'sett' ordentlig på bildene og hva hun liker.  Hadde tenkt at du gjorde det samme på alle og at det ikke var personlig rettet mot meg. Jeg synes selve konseptet er OK, men som tips ville jeg gjort det litt enklere. Den beste åpningen jeg har fått var noe sånn som 'Hei, søt katt du har...Og du er søt også'. Det var rett frem, ikke innviklet men sjarmerende nok til at jeg fikk skikkelig lyst å svare. En fin start på en samtale.

Anonymkode: 29c1f...38c

• Liker 3
Skrevet

Enig med flere her. Det er ikke noe feil med meldingen din i seg selv, men møter du på en som har vært single en stund, så har vedkommende garantert fått det spørsmålet før. Jeg orker rett og slett ikke svare på sånne standardfraser lenger, for det føles som jeg leser opp fra et manus.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt et par matcher der jeg startet samtalen med for eksempel skrive: "Hei, ser du skriver i profilteksten din at du studerer og liker å reise. Har du vurdert å kombinert studiene med backpacking?". Får bestandig et svar som er på flere linjer. Men får aldri noen oppfølgingsspørsmål om meg selv. Det nevnes jo hele jenter liker kun gutter som de er oppriktig interessert i. Etter min mening er det nærmeste umulig å dømme en person ut i fra første melding. Så fremst det ikker "Hei, skal vi pule?". Enten er disse jentene ikke interessert eller så er de dårlig på å deltai samtaler. 

Kvinner forventer å bli oppvartet selv å få alt i hendene.  De driter ellers i hva du har å si om du ikke er meget intressang person eller tiltrekkende. 

Noen norske kvinner må ned fra sin høye hest og få en anti vaksine mot prinsessesyndromet 

Anonymkode: 69a11...122

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner forventer å bli oppvartet selv å få alt i hendene.  De driter ellers i hva du har å si om du ikke er meget intressang person eller tiltrekkende. 

Noen norske kvinner må ned fra sin høye hest og få en anti vaksine mot prinsessesyndromet 

Selvfølgelig vil jeg ha en som er interessant og tiltrekkende! Det er da ikke å være prinsesse. Men det er bare noe med pågangen fra horny menn i nettdating som gjør at man blir blasert. Hvis jeg skulle tatt hver og en like seriøst måtte jeg trappet ned til 80%stilling på jobben for å frigjøre tid til å chatte og date liksom. Hvordan foreslår du vi løser det? 😜

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen trenger lengre skolegang :)

Anonymkode: 3ddb4...3ec

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:troest:

Anonymkode: 9c30b...ac9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...