Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ikke verdt det!

Hver uke gir Coop meg to pakker dasspapir. Hvem i helvette trenger så mye dasspapir? Jeg har et skap fullt av dasspapir jeg har fått gratis av coop. Hver jævlan uke er det mer dasspapir. Jeg kan virkelig ikke forstå poenget. Forskjellige merker er det også. 

Coop må jo tro jeg er inkontinent i analen, eller at jeg runker 24/7. Skaff deg trumf isteden.

Begynn å selge dopapiret på svartebørsen til alle som ikke har coop medlemskap. Profit!

Anonymkode: 5dc3b...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynn å selge dopapiret på svartebørsen til alle som ikke har coop medlemskap. Profit!

Dessverre er det noe mafian som går rundt å selger dasspapir fra dør til dør. Ser ut som ungdomskriminelle. Vil nødig starte krig med deres lugubre virksomhet.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Dessverre er det noe mafian som går rundt å selger dasspapir fra dør til dør. Ser ut som ungdomskriminelle. Vil nødig starte krig med deres lugubre virksomhet.

De som gjemmer seg bak at de selger det for å få penger til en eller annen idrett de er med på? Kjønner at du ikke vil komme på kanten med de ja.

Skrevet
12 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ikke verdt det!

Hver uke gir Coop meg to pakker dasspapir. Hvem i helvette trenger så mye dasspapir? Jeg har et skap fullt av dasspapir jeg har fått gratis av coop. Hver jævlan uke er det mer dasspapir. Jeg kan virkelig ikke forstå poenget. Forskjellige merker er det også. 

Coop må jo tro jeg er inkontinent i analen, eller at jeg runker 24/7. Skaff deg trumf isteden.

Damn. Flyttet akkurat tilbake til Norge, og ser at Coop har gitt meg en kupong på en gratis pakke dopapir her også. Gir de det til deg såpass ofte altså...? Dopapir er jo forbruksvare som en bare kan hamstre, forsvinner til slutt! 

Selv har jeg medlemskort / rabattkort i alle butikker som har det. Kombinerer det også med ulike kredittkort om gir bonuser. Bor veldig nærme alle de ulike butikkene, så taper ikke mye på å raskt kjøre innom f.eks Coop selv om jeg handler mesteparten på Kiwi.

Anonymkode: d58b5...def

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fast med 40% eller bare kampanje?

Anonymkode: 8b9b3...340

Jeg mener å huske den er fast ja. Har vært 30øre i mange år

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er lurt med coop-medlemskap. Jeg kjøper ofte egg og fløte og stadig vekk får jeg gratis fløte og billigere egg.

Ofte er det andre tilbud også. (Har ikke sjekket saldoen, så jeg aner ikke hvor mye jeg har spart opp den siste tiden)

Anonymkode: eb9d1...8a9

Skrevet

Er det flere som savner Coop-kupongene denne måneden? Det bruker å komme nye to-tre uker før de forrige har gått ut, men i sommer har det ikke kommet noe. Ikke i appen er der noe heller, verken hos meg eller resten av familien. Og vi handler mye på Coop...

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, applestories skrev:

Er det flere som savner Coop-kupongene denne måneden? Det bruker å komme nye to-tre uker før de forrige har gått ut, men i sommer har det ikke kommet noe. Ikke i appen er der noe heller, verken hos meg eller resten av familien. Og vi handler mye på Coop...

Jeg har heller ikke fått noen nå, men mamma hadde fått sine. Kanskje vi handlet for lite i Juli?

Anonymkode: d167c...639

Skrevet

Jeg har fått gratis sjokolade 2 ganger nå jeg.... sier kanskje litt om kjøpemønsteret mitt? :sjenert: 

De har veldig gode tilbud noen ganger. F.eks da de hadde den juicen på flasker som koster rundt 40kr pr/l til 2 for 39. Da hamstret vi juice! 

Anonymkode: 72420...613

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke fått noen nå, men mamma hadde fått sine. Kanskje vi handlet for lite i Juli?

Anonymkode: d167c...639

- kommer meg ikke ut av sitatboksen...

Handlet for lite i juli gjelder nok ikke for meg :P Kupongene bruker jo uansett å komme i veldig god tid. Virker rart nå når alle kjedene er så veldig på med kundekort, så fusker den eneste man alltid kan stole på..

Endret av applestories
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått gratis sjokolade 2 ganger nå jeg.... sier kanskje litt om kjøpemønsteret mitt? :sjenert: 

De har veldig gode tilbud noen ganger. F.eks da de hadde den juicen på flasker som koster rundt 40kr pr/l til 2 for 39. Da hamstret vi juice! 

Jeg fikk rabatt på kinderegg. Har ikke kjøpt kinderegg siden jeg var barn på 90-tallet.

• Liker 1
Skrevet

Pleier hver måned å få en soft flora gratid hver måned, den store pakken på 620 g.

Melk får jeg også rabatt på.

Fikk nye kuponger forrige uke

- Gratis: Soft flora 620 g  (lenge siden jeg har betalt for dette nå)

-5 kr på 1,75 l lettmelk

-5 kr coop frokostjuice

- 8 kr gilde bacongrill

De pølsene tar jeg nok ikke, men de andre er gode da :)

Anonymkode: 3d37c...9c5

Skrevet

Ble coop medlem forrige uke pga denne tråden faktisk, synes det er skikkelig morro å dra frem mobilen og scanne medlemsappen i kassa hehe

Anonymkode: 8b9b3...340

• Liker 1
Skrevet

Har vel en hundrelapp i utbytte i år. 
Men får vanligvis gratis 3pk med mais (20kr spart)
Rabatt på brus, melk, fløte, rømme, kjøtt og favorittpotetgullet. Tror jeg lett sparer 100-200kr måneden på kuponger, i tillegg til andre tilbud dem har. 

Skrevet
På 16.8.2017 den 17.32, amativeReflection skrev:

Ikke verdt det!

:fnise:

Skrevet
På 15.8.2017 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere egentlig at COOP bruker alle disse pengene på? 

Anonymkode: 25d19...221

De sponser Petter Nortug. Det går nok mer enn de fleste av oss liker der. Jeg personlig ville heller hatt ferskvaredisk på min lokale coop

Anonymkode: 2665d...fbb

Skrevet

Jeg får rabatt på Fjorland, brød (eller det var kanskje generelt tilbud på Prix?), Bixit og tamponger, og gratis sjokolade... Bare drittmat. Jeg kjøper ikke en gang fjorland. 

Kunne godt fått på dopapir og kjøtt og fløte egentlig. 

Skrevet

Jeg har 22 kuponger, og fikk gratis 1l sjokomelk :sikle:

Anonymkode: 58d6d...6f9

Skrevet
På 16.8.2017 den 17.32, amativeReflection skrev:

Ikke verdt det!

Du får gratis dopapir fordi du kjøpte mye dopapir og brukte kortet. Vi får yoghurt, polarbrød og parodi Max gratis med jevne mellomrom :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får rabatt på Fjorland, brød (eller det var kanskje generelt tilbud på Prix?), Bixit og tamponger, og gratis sjokolade... Bare drittmat. Jeg kjøper ikke en gang fjorland. 

Kunne godt fått på dopapir og kjøtt og fløte egentlig. 

Du får kun rabatt på det du bruker å handle, pluss en og annen "nyhet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...