Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det slik at det koster 300kr å bli coop medlem? Er det verdt det? Er blitt student og prøver å bruke minst mulig/kjøpe billigst, og coop extra er min nærbutikk, så tenkte kanskje det kunne være lurt å bli medlem, men visste ikke at det koster 300kr.

Anonymkode: 67e1e...ee6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De 300 får du igjen når du evt sier opp medlemskapet :) 

Anonymkode: 20c43...207

• Liker 15
Skrevet

For oss har det lønnet seg veldig, men så storhandler vi en del (familie på 4). Vi har forleeeengst tjent inn de 300 kronene man betaler i depositum... Det skjedde før det første året var omme, tror jeg.

Anonymkode: a8a4f...665

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 300 får du igjen når du evt sier opp medlemskapet :) 

Anonymkode: 20c43...207

Da var det jo ikke noe å lure på! :)

Takk for svar!

Skrevet

Du kan bruke det på Coop sine byggevarer også, og skal du pusse opp så blir det mye også der ;) absolutt verdt det :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er et depositum, som du vil få tilbake når du sier opp medlemskapet,

Skrevet

Jeg ble medlem for ca 1 år siden og har kjøpeutbytte og bonus på 700, mange fine kumponger også 👍 

Elsker shopexpressen 😍

Anonymkode: 58d6d...6f9

• Liker 1
Skrevet

Kan man ta ut pengene, bonusen?

Anonymkode: b1a01...c3f

Skrevet

Hvordan fungerer disse kupongene?

Anonymkode: 7eddb...de3

Skrevet

Hva tror dere egentlig at COOP bruker alle disse pengene på? 

Selv om alle pengene bare blir stående på en eller annen bankkonto, så blir det vel temmelig mye penger som rente-inntekter til Coop? 

Anonymkode: 25d19...221

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,det kan du :) Tok ut 1800,- i januar jeg :)

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du kan ta ut pengene

Anonymkode: 249ef...ad0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått det slik at det koster 300kr å bli coop medlem? Er det verdt det? Er blitt student og prøver å bruke minst mulig/kjøpe billigst, og coop extra er min nærbutikk, så tenkte kanskje det kunne være lurt å bli medlem, men visste ikke at det koster 300kr.

De 300 kronene "låner" du bort til Coop, for å få fordelene medlemskapet gir. Jeg synes det er vel anvendte penger fordi jeg samler opp noen lure kroner på den måten, uten å tenke over det. For noen år siden spurte jeg hvor mye jeg hadde på kortet mitt, og fikk ut så mye oppspart bonus at jeg kunne kjøpe meg et skikkelig regntøy fra Bergans. Det ville jegmikke tatt meg råd til uten denne bonusen. Men vi sparer og på drivstoff. 

Anonymkode: 0526a...611

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere egentlig at COOP bruker alle disse pengene på? 

Selv om alle pengene bare blir stående på en eller annen bankkonto, så blir det vel temmelig mye penger som rente-inntekter til Coop? 

Anonymkode: 25d19...221

Dersom du handler på Coop uten å være medlem så tjener jo Coop mye mer på det enn renteinntekter av de skarve 300 kr du har stående inne som depositum.

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bonusen kan du overføre til kontoen din på medlemssidene dine.

Anonymkode: ab7d8...d3b

Skrevet

Nå får du også 40øre rabatt pr.liter drivstoff hos CirkleK. Er rabatt hos Esso og, men den er på 30øre om jeg ikke tar feil. Pluss alt som er nevnt over her :) 

Skrevet

Skaff deg Æ og Trumf også, selvom du ikke handler mye i de butikkene. De koster ingenting og du legger inn nummeret på bankkortet ditt slik at du ikke behøver å tenke over det de gangene du handler i de butikkene, og vips har du spart noen kroner der også. 

Anonymkode: 40981...f45

• Liker 5
Skrevet

Ifjor hadde jeg 1826 kr i kjøpeutbytte, har ikke tatt de ut enda. Måtte ha nye hvitvarer og slikt, derav så høyt kjøpeutbytte. Pappa har også brukt mitt kort flere ganger. For han er ikke medlem selv. Han måtte også ha hvitevarer i fjor. Han har også brukt mitt hos obs bygg et par ganger, på grunn av oppussing. Jeg har et ekstra kort som han har. For han måtte kjøpe noe for meg en gang, også glemte han å gi det tilbake. Og nå så bruker han det, selv om at vet at pengene går til meg :fnise:
Nærbutikken til pappa er kiwi og spar. Så han har trumf kort som han bruker. Jeg har coop mega som nærbutikk. Handler også hos obs og prix. Da prix og obs ligger på samme bussrute. For å komme meg til rema så må jeg ta to busser, samme med nærmeste kiwi. Bunnpris liker jeg ikke.

I år har jeg 796 kr hittil hos coop. Ligger på rundt 1000 kr i året. 
Jeg har også æ og trumf. Hos trumf har jeg bare 348 kr. Det er oppspart på to år. Så ikke store summen. 

Kupongene er gull verdt. Du kan kombinere kuppong og tilbud. 
For eksempel.. hvitost skivet. Koster 40 kr til vanlig. Er på tilbud til 30 og du har en kuppong på -8 kr. Da blir det bare 22 kr. Er det noe jeg ikke trenger akkurat nå, men samtidig noe jeg bruker og trenger. Så venter jeg å ser om det kommer på tilbud. 

Anonymkode: 64bcd...2e7

• Liker 1
Skrevet

Ikke verdt det!

Hver uke gir Coop meg to pakker dasspapir. Hvem i helvette trenger så mye dasspapir? Jeg har et skap fullt av dasspapir jeg har fått gratis av coop. Hver jævlan uke er det mer dasspapir. Jeg kan virkelig ikke forstå poenget. Forskjellige merker er det også. 

Coop må jo tro jeg er inkontinent i analen, eller at jeg runker 24/7. Skaff deg trumf isteden.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Nå får du også 40øre rabatt pr.liter drivstoff hos CirkleK. Er rabatt hos Esso og, men den er på 30øre om jeg ikke tar feil. Pluss alt som er nevnt over her :) 

Er det fast med 40% eller bare kampanje?

Anonymkode: 8b9b3...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...