Gå til innhold

Overtenker jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en mann endel på chat, har møtt han et par ganger og det har resultert i klining og sex. Vi har pratet sammen hver dag i ca 1-2 måneder. Siste meldingen jeg fikk var igår, det var god natt med smilefjes, før har det vært nussefjes. Sendte han en snap idag, der jeg ikke skrev noe spes men bare et bilde, fikk ikke noe svar tilbake. Jeg er ganske sikker på at jeg overreagerer, men har virkelig begynnt å like han🙄

Anonymkode: e8391...c07

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Har det ikke skjedd mer på to,tre måneder?? 

Er det ok med menn som sender "nussefjes". Sorry,men alt virker rart her. 

Skrevet

Åh ingenting å beskjymre deg over!

alle forhold blir sånn etterhvert! Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke liker deg lenger! Det at han ikke svarte på bildet du sendte bør du ikke tenke så mye på, Kan hende han var opptatt? Eller så er han vant md å få slike bilder så han ikke orker å svare absolutt hver gang!

men det med smilefjes syntes jeg var litt rart da. Har vært sammen med typen i 2 år nå og han sender ennå masse hjerter før han legger seg. Han sender bare smilefjes dersom han er sur eller noe. Så det kan du egentlig ta opp med han istedet for å tenke så mye! Husk at det å være åpen med latteren, stille spørsmål er veldig viktig for å fjerne misforståelser og for at forholdet skal fungere bra! Snakk med han, spør! Spør hvorfor han sendt smilefjes og fortell hvordan du følte det. 

Håper ting ordner seg da ://

Skrevet
1 time siden, Ishm skrev:

Åh ingenting å beskjymre deg over!

alle forhold blir sånn etterhvert! Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke liker deg lenger! Det at han ikke svarte på bildet du sendte bør du ikke tenke så mye på, Kan hende han var opptatt? Eller så er han vant md å få slike bilder så han ikke orker å svare absolutt hver gang!

men det med smilefjes syntes jeg var litt rart da. Har vært sammen med typen i 2 år nå og han sender ennå masse hjerter før han legger seg. Han sender bare smilefjes dersom han er sur eller noe. Så det kan du egentlig ta opp med han istedet for å tenke så mye! Husk at det å være åpen med latteren, stille spørsmål er veldig viktig for å fjerne misforståelser og for at forholdet skal fungere bra! Snakk med han, spør! Spør hvorfor han sendt smilefjes og fortell hvordan du følte det. 

Håper ting ordner seg da ://

Sender smilefjes hvis han er sur? Hva med å fortelle at han er sur og hvorfor han er det?

Ts: For oss som ikke lever gjennom emojis, så kan valget av smilefjes bety ingenting. Kanskje var det det han fant på. Ikke stress med det ennå. 

Skrevet

Ikke no stress. Kanske han ikke syns det var no å svre på eller kanskje han er opptatt. Ikke noe unormalt eller avissende å ikke svare EN gang . Du burde forsåvidt fortelle han at du liker han så dere kan gå til next step snart, snakke sammen hver dag i 2 mnd er lenge!

Anonymkode: 7b8d1...c4e

Skrevet

Du har møtt han 2 ganger på 1-2 måneder? Synes det høres veldig lite ut. Har du tatt initiativet til å finne på noe med han flere ganger? 

Skrevet

Ts her, grunnen til at jeg ikke har møtt han mer er nok pga at jeg har jobbet hele sommeren, og at jeg har vært borte i en mnd. Han har spurt flere ganger men det har aldri passet, så det er nå de siste 2 ukene jeg har hatt tid til å møte han. Kanskje det er derfor han har gitt meg opp også 😂🙈 Neida, jeg skal ikke skrive mer til han iallefall, får jeg ikke noe mld eller noe på noen dager så skjønner jeg greia👍🏻 Takk for svar 😊

Anonymkode: e8391...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...