Gå til innhold

Praktiske tips, selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit. Jeg er en sånn stille og forsiktig type, hyggelig og beskjeden. Når jeg var yngre følte jeg meg aldri pen, i dag føler jeg meg tidvis kjempefin og tror selv jeg har god selvtillit. Utad er jeg høflig og blid, men inni meg raser ufine tanker. Har aldri fundert så mye på det før de siste årene, men har kommet frem til at det er min egen dårlige selvtillit som snakker når tankene mine rakker ned på andre. Alle finner jeg noe feil med, nesten alle irriterer meg. Jeg vet nå hva som er feil, det er meg, men tankene og følelsene mine er ikke så lette å styre. Noen praktiske tips? Øvelse gjør sikkert mester, men å begynne med positive tanker over natta er ikke bare bare.  Har vurdert å kaste meg på et kurs i meditasjon, men vet ikke om det har noe for seg? Tips?

Anonymkode: 0e55d...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meditasjon kan ha veldig mye for seg! Det kan hjelpe deg til å bli kjent med deg selv på en helt ny måte og gjøre deg bedre i stand til å reagere rasjonelt på motgang uten at følelsene tar styringen. Ellers, som du sier, øvelse gjør mester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...