merterje Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Drømmer er det ikke mange som skjønner seg på, helle ikke en selv. Jeg har hatt noen drømmer i det siste som ikke direkte er så realistisk, men som virker 100 % bevisste. Jeg husker dem bedre og klarere enn det meste jeg opplever ellers, i våken tilstand. Har lest at mennesker ikke er 100% bevisst, men at de går an å lære seg å bli mer bevisste. Jeg har ofte lurt på om disse drømmene prøver å formidle meg noe eller om det kan settes sammen med noe som kan komme til å skje. Men det er sånn at drømmene er noe realistiske, da det er personer jeg kjenner og ting som min bil. Det er tilstede i drømmene, men stedet drømmene foregå i, er helt ukjent for meg. Lurer nesten på om det er et sted på en annen planet, men det er mennesker og diverse andre ting som er på jorden. Men det er også personer med som jeg ikke kjenner. INGEN SVAR TIL NÅ. Endret 15. august 2017 av merterje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 http://www.droemmetydning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå