AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Jeg har akkurat startet i ny jobb, men har fått et jobbtilbud i en helt annen bransje, med høyere stilling, høyere lønn osv.osv. Rett og slett et tilbud jeg ikke kan takke nei til da jeg aldri kommer til å få denne sjansen igjen. Hva kommer nåværende arb.giver til å si? Jeg er i prøvetid, og oppsigelsestiden er på 1 måned. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 8284c...3f9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Du er i prøvetid. Bare si at du har funnet noe som virket bedre for deg. Anonymkode: 4c6f0...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Hvem bryr seg? Du skal jo slutte uansett. Bare forklar at dette er en gylden mulighet for deg, og at du beklager at det skjedde så fort. Prøvetid er uansett prøvetid, arbeidsgiver må være forberedt på at det er en viss mulighet for at arbeidsforholdet ikke fortsetter utover dét. Det er tross alt tanken bak prøvetid. Man skylder ikke arbeidsgiver å bli værende bare for å være grei heller. Anonymkode: bae48...f02 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå