AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Hei:) jeg har alltid hatt ømme pupper gjennom syklusen min etter EL, ved graviditet var mitt første symptom at dette ikke gikk over, men ble værre. Har også alltid kjent når jeg har EL, som et forsiktig sting i siden. Jeg hadde en MA som jeg tok cytotec for i Mai, og har siden da ikke hatt noe tegn til ømhet i puppene. Har hatt regelmessige blødninger, og rundt EL har jeg sterke smerter, på en helt annen måte enn før, er vondt å sitte og gå denne ene dagen. Jeg er så redd for at jeg ikke har ordentlig EL.. siden smertene er så anderledes og puppene føles helt "døde" gjennom hele syklusen.. tok en nesten positiv el test ved en anledning dagen etter smertene, ellers ikke tatt. Spørsmålet mitt er om det er noen som kjenner seg igjen? Er det vanlig med endret symptomer gjennom syklusen etter MA? Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter abort? Anonymkode: 14ec2...55b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Jeg har ikke gjennomgått SA/MA, men har alltid hatt ømme pupper til en viss tid gjennom syklusen. Etter første mislykkede prøverørsbehandling forsvant den delen av symptomene, og EL smertene ble annerledes - mye mer merkbare. Dette er nå 9mnd siden, og jeg har enda ikke gått tilbake til "normalen", selv om jeg har regelmessig syklus og påvist eggløsning vha tester, blodprøver og ultralyd. Kroppen blir nok bare litt annerledes etter en hormonell påkjenning:) Anonymkode: f847b...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå