Gå til innhold

Hvor henter folk gamle innlegg fra?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Blar seg laaaangt bakover, søker, eller...?

Blir litt 'kjedelig' på en måte, med gamle innlegg synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søker regner jeg med... men hva er gamle innlegg da???

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg tenkte på innlegg som er 2 - 3 år gamle, som noen plutselig henter fram igjen.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Det er vel noen tråder som det ikke er så stor aktivitet i, så det kan rekke å bla en side bakover så er det gaaamle innlegg der :)

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på det samme, innimellom dukker det opp skikkelig gamle tråder her inne.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har faktisk lurt på det samme' date=' innimellom dukker det opp skikkelig gamle tråder her inne.[/quote']

Jepp.

Skrevet

Om noen søker etter noe spesifikt, så kommer det også stadig gamle tråder frem. Så har man ofte en kommentar da?

Evt at man sitter og leser langt bakover... Og får trangen til å kommentere. Det er nok av de her inne har jeg merket (så dere behovet mitt til å kommentere akkurat dét, f.eks?).

:tunge1:

Skrevet

Og det er ganske forvirrende også. Jeg sjekker sjelden/aldri dato på innlegg, så ser jeg en interessant tråd så svarer jeg på den. Og alle nye brukere som ikke svarte første gang og dermed ikke vet at det er en gammel tråd, de svarer også. Før noen påpeker datoen da. Men det gjør jo egentlig ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge problemstillinga er aktuell så er det vel ikke noe problem? :sjarmor:

Skrevet
Så lenge problemstillinga er aktuell så er det vel ikke noe problem? :sjarmor:

Niks, og jeg kan la meg provosere av det samme flere ganger jeg.. :wink:

Men noe er klart utdatert, f.eks hvem som kommer til å vinne Idol; Kurt eller han derre andre jeg ikke husker hva heter engang.. :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...