AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Har en kjæreste som fyller 24 år om 2 uker. Han har fast jobb, men jeg er student. Jeg fikk bursdagsgave av han til kanskje ca. 1500 kr til sammen. Jeg har derimot ikke så god råd som han, og vet ikke om jeg kan bruke samme sum. Jeg har tenkt til å spandere en kinotur på oss (kjøpe billetter + popcorn/godteri), i tillegg til å lage en god middag til han hjemme først. Jeg har også kjøpt massasjeolje, så han kan få massasje når han kommer hjem. Men er dette nok eller er det litt lite? Hadde dere blitt glad for en slik gave? Han ønsker seg nemlig ikke klær, klokke, treningsutstyr eller noe slikt. Vet dere eventuelt om noe annet jeg kan gi ved siden av? Jeg gruer meg allerede til svigermor spør meg hva han får i bursdagsgave, og jeg ikke kan svare annet enn kinobilletter... føler jeg gir han litt lite. Plis kom med tips til en kjæreste med dårlig råd! Anonymkode: f0970...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kjæreste som fyller 24 år om 2 uker. Han har fast jobb, men jeg er student. Jeg fikk bursdagsgave av han til kanskje ca. 1500 kr til sammen. Jeg har derimot ikke så god råd som han, og vet ikke om jeg kan bruke samme sum. Jeg har tenkt til å spandere en kinotur på oss (kjøpe billetter + popcorn/godteri), i tillegg til å lage en god middag til han hjemme først. Jeg har også kjøpt massasjeolje, så han kan få massasje når han kommer hjem. Men er dette nok eller er det litt lite? Hadde dere blitt glad for en slik gave? Han ønsker seg nemlig ikke klær, klokke, treningsutstyr eller noe slikt. Vet dere eventuelt om noe annet jeg kan gi ved siden av? Jeg gruer meg allerede til svigermor spør meg hva han får i bursdagsgave, og jeg ikke kan svare annet enn kinobilletter... føler jeg gir han litt lite. Plis kom med tips til en kjæreste med dårlig råd! Anonymkode: f0970...92b Tror helt sikkert gaven er bra nok for svigermor... Hilsen en svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanHelge Skrevet 15. august 2017 #3 Del Skrevet 15. august 2017 En av mine ekser kjøpte 10 små gaver til meg, ikke dyre ting heller men små gaver som viste at hun hadde lyttet til meg og så hva vi trengte, fruktbolle var en av de gavene, blyantkvesser en annen (gjorde det alltig med kniv jeg da), enkelt kjøkkenverktøy etc., små billige ting. Hovedgaven ble jo det året en bok med våre minner... Hun var flink med gaver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 Er det noe du har sett at han mangler? Hva slags type menneske er han? Kanskje et par gode skinnhansker eller lue nå som det begynner å bli høst? Vet du skrev han ikke ønsket klær, men noenganger glemmer man at man trenger slikt. Har han noen hobbyer? Noe redskap han mangler på kjøkkenet? Morgenkåpe? Ny kosebukse? Slips? Har han bil? Utstyr til å polere bilen? Barberingsutstyr? God krem til ansiktet? Nevner alle de tingene jeg kunne kjøpt til min kjæreste 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå