AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Er helfrelst når jeg leser hennes tips og råd. Flere som tenker det samme? Del gjerne deres erfaringer etter å ha fulgt hennes råd over tid. Jeg er godt i gang, og føler det har gått opp flere lys for meg på veien. Anonymkode: 8fc6e...e02
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Ja slukte boka på et par kvelder.....og vart motivert spesielt av å kutte ned på sukker og mjøl. Har hatt noen sprekker....og da tar eg fram igjen boka :)) følte meg såååå mye betre i kropp og sinn,og ho forklarer alt på en måte som er lett å forstå. Men eg øver meg å like mørkere sjokolade betre enn melkesjokolade.....:))) Anonymkode: c6339...ba1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Jeg er ikke veldig begestret, fordi jeg har blitt kjent med henne på en annen måte. Jeg har møtt hennes sønn. Den sønnen som slet med diverse adferdsproblemer, og som hun på foredrag fortalte at hadde opplevd stor bedring ved å følge hennes kosthold. Mens hun drev med disse foredragene spiste jeg i en periode lunsj sammen med denne sønnen omtrent hver dag, og han hadde alltid med seg mat fra enten Mcdonalds, Bigbite eller boller og brus. Senere, etter at moren hadde gitt ut noen bøker, traff jeg han igjen, og over desserten (en fantastisk kake proppfull av fett og sukker) kom temaet opp. Han var ikke veldig begestret for at han blir trukket inn i morens greier, men siden han har flyttet hjemmefra står han helt fritt til å spise det han vil. Adferdsproblemene har han fremdeles, men de er ikke egentlig problem nå som han ikke prøver å presse seg til å bli noe han ikke er. Men hun lager veldig gode knekkebrød, det skal hun ha. Anonymkode: 3b26a...bb8 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Jeg har gått ned 6 kg etter at jeg begynnte å lese bøkene hennes. Jeg har aldri klart å holde motivasjonen oppe i så lang tid før, men etter 3 mnd er jeg fortsatt supermotivert😊😊😊😊😊 Anonymkode: e9d34...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå