Mimmii Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Må store porer absolutt bety fet hud? Er egentlig litt usikker på om jeg har store porer, da jeg ikke har noe å sammenligne det med, men jeg tror jeg har det. Har slitt ganske lenge med at huden blir veldig oljete etter en dag med sminke,og gikk da ut i fra at huden var fet. Begynnte nylig å bruke enn hudpleieserie for tørr hud, og synes huden er blitt mye mindre oljete etter en dag! Kanskje jeg var så tørr at huden var fet? Får det bare ikke til å stemme at porene mine er så tydelige, om det virkelig er tørr hud jeg har.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Man må ikke ha fet hud for å ha store porer. Anonymkode: 85fde...030
Salka Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Jeg vil tro huden din er fuktfattig. Det er ikke det samme som tørr. En fuktfattig hud vil produsere olje for å kompensere for manglende fukt. Huden min er også fuktfattig og jeg har også litt store porer og blir blank om huden ikke får nok fukt. Bruker Paula's choice 2% BHA liquid exfoliator mot store porer og det hjelper virkelig, nå er ikke porene så tydelige mer. Bruker også dag og nattkrem som gir mye fukt. Skyn Iceland pure Cloud cream og en nattkrem fra estelle & thild. Har også en fuktighetskrem fra Paula's choice, men denne har jeg ikke brukt så mye enda.
Mimmii Skrevet 15. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2017 Ja, men samtidig så er huden min blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke produkter for tørr hud... Stusser bare litt over porene mine..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Størrelse på porer er som regel genetisk. Man trenger ikke å ha fet hud for å ha store porer, og ja det høres ut som at huden din produserte ekstra mye fett fordi den rett og slett ble uttørket av sminken. Hvilken hudpleie serie og dagkrem bruker du nå? Har du også byttet sminkemerke eller er det ny dagkrem som gjorde susen? Spør siden jeg har samme problem Anonymkode: 66b22...e3a 1
Mimmii Skrevet 16. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Størrelse på porer er som regel genetisk. Man trenger ikke å ha fet hud for å ha store porer, og ja det høres ut som at huden din produserte ekstra mye fett fordi den rett og slett ble uttørket av sminken. Hvilken hudpleie serie og dagkrem bruker du nå? Har du også byttet sminkemerke eller er det ny dagkrem som gjorde susen? Spør siden jeg har samme problem Anonymkode: 66b22...e3a Akkurat nå bruker jeg Avène sin dagkrem for tørr og sensitiv hud, også renser jeg huden med rensemelken for tørr hud! Brukte for ikke så lenge siden dagkremen fra Decleor for fet hud, men huden min føltes alt for matt og tørr ut! Var på en måte stram i maska hele tiden.. Er ganske redd for å brukte en hudpleieserie for en hudtype jeg IKKE har, men huden trenger jo å tilvenne seg produkter, så skal se hvordan huden min oppfører seg en stund til, med produkter for tørr hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå