Gå til innhold

Gammel bygård - bevegelse i sluket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en gammel bygård, og har hatt problemer med sluket på badet den siste tiden. Bad og kjøkken ble i sin tid flyttet for å utnytte plassen og lys på best mulig måte. Dette har medført at vi er nødt til å være veldig påpasselige med matrester i kjøkkenvasken. Etter en sommer med utlån av leilighet måtte vi få besøk av rørlegger i forrige uke, som tømte sluk og avløp for matrester og fett på både baderom og kjøkken.

Sent i går hørte vi lyder fra et sted i leiligheten. Jeg trodde at det var en mobillader som hadde falt ned inne på kontoret, og tenkte ikke mer over det. Var nettopp inne på badet, og da så at risten over sluket lå litt skeivt. Det første jeg tenkte var "ROTTE!". Risten er ganske tung, og jeg sliter med å få rikket den selv når jeg vasker. Må alltid bruke en smørkniv eller lignende for å få lirket den opp. At den har forflyttet seg når vi dusjet etter trening i går er ganske fjernt. Det skal altså litt til. Kan ei rotte klare å dytte en slik rist? Nå er jeg kjemperedd for at en rotte kan fyke rundt i leiligheten min?! 

Anonymkode: 94446...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan absolutt være en rotte som har kommet seg inn i avløpet.

Anonymkode: a488d...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...