Gå til innhold

Sømløse truser i bomull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det sømløse bommulstruser, og i så fall hvor? Jeg fikser ikke string, men vil allikevel prøve å minimere trusekanter. Men alle de trusene jeg finner er i ekle syntetiske stoffer. Er det jeg som er dårlig til å lete? 

Anonymkode: e91be...535

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15. august 2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Finnes det sømløse bommulstruser, og i så fall hvor? Jeg fikser ikke string, men vil allikevel prøve å minimere trusekanter. Men alle de trusene jeg finner er i ekle syntetiske stoffer. Er det jeg som er dårlig til å lete? 

Jeg løser det med gå uten truse, bruker sånn mensenkopp greier under mensen eller når har utflodsperioder  men det er heldigvis ikke fast at må ty til koppen for er best med igjen ting under om det er mulig... Er engangs så tenker litt hygienene og aldri samme skjørt/kjole 2 dager på rad...

Anonymkode: f5321...551

Skrevet
På 15.8.2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

I feel you, sister! Men Sloggi har noen sømløse som puster. Det er to varianter som ser helt like ut, husker ikke hva de kaller den som puster, men de har den på Cubus. Veldig gode! De har i gjennomsiktig blonder også, den er syntetisk, men full av hull og bomull i skrittet. Jeg har kjøpt en haug og bruker de som dagligtruser.

Takler ikke sånn trusestrek på rumpa.

Skrevet
På Tuesday, August 15, 2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Gå til Timarco.no og se på Calida undertøy. 

Anonymkode: 91a5e...415

Skrevet

H&M!

Deres sømløse truser fant jeg også i bomull for et par måneder siden. De er veldig gode. :) 

Skrevet

Pierre Robert anbefaler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...