AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Jeg har nylig begynt å trene og ønsker meg en rask resultat (snakk om mage-abs)Så derfor er jeg veldig forsiktig med hva jeg spiser. det jeg lurer på, kan jeg spise pølse med pølsebrød? Eller vil det påvirke abs? For er ikke ute etter å miste fett for jeg er passe tynn. Så skal jeg spise pølse uten noe som helts? Eller kan jeg hq med pølsebrød. Og nå er det snakk om Slik! Anonymkode: 663ba...360
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Himmel og hav. Tell kalorier. Anonymkode: 75f01...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Du må ha ganske lav fettprosent for å få synlige magemuskler. For å få lavere fettprosent må du gå ned i vekt. Så lenge du spiser mindre enn du bruker vil du gå ned i vekt. Anonymkode: ddbf6...c27 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 Spørsmålet ditt gir egentlig ingen mening. Det spiller isolert sett ingen rolle om du spiser pølse med eller uten brød. Det er det totale kostholdet som betyr noe. For å bygge (mage-)muskler trenger du nok protein 1-1,5 gram per kg kroppsvekt og tilstrekkelig kalorier. Anonymkode: f7a35...e1a 6
Gjest Peaches Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 Skipp pølse, det er MUK og ikke skikkelig mat...finnes mange gode kjøttprodukter der ute som er bra å spise 👍☺
Gjest Cyrus Skrevet 15. august 2017 #8 Skrevet 15. august 2017 2 timer siden, Peaches skrev: Skipp pølse, det er MUK og ikke skikkelig mat...finnes mange gode kjøttprodukter der ute som er bra å spise 👍☺ Men det er jo sååååå diiiiigg!!!
BlendaSensitive Skrevet 15. august 2017 #9 Skrevet 15. august 2017 (endret) Om du allerede er tynn nok, så må du trene mer. Trene alle mulig core, mage, ryggøvelser. Og resten av kroppen da, for balanse. ps. ikke alle er genetisk utformet sånn at man får tydelige magemuskler - og andre igjen har tydelig magemuskler uten å trene et dugg, det rekker for de å være tynn nok. Endret 15. august 2017 av BlendaSensitive
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10 Skrevet 15. august 2017 3 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Om du allerede er tynn nok, så må du trene mer. Trene alle mulig core, mage, ryggøvelser. Og resten av kroppen da, for balanse. ps. ikke alle er genetisk utformet sånn at man får tydelige magemuskler - og andre igjen har tydelig magemuskler uten å trene et dugg, det rekker for de å være tynn nok. Det der er bullshit! Det har INGENTING med DNA/gener å gjøre. Det er en ræva myte. Og myter er ikke fakta. Anonymkode: 37dbd...b66 3
BlendaSensitive Skrevet 15. august 2017 #11 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der er bullshit! Det har INGENTING med DNA/gener å gjøre. Det er en ræva myte. Og myter er ikke fakta. Anonymkode: 37dbd...b66 Okei, jeg modererer meg. Noen får lett synlige magemuskler, fordi musklene ligger annerledes, ligger med "ut". Andre må mer ned i fett prosent og trene mye mer for å få synlige magemuskler. Og noen får 6, pack, 8-pack eller 4-pack, dette har med genetikk å gjøre. http://aktivtrening.com/trening/styrketrening/six-pack/hvordan-far-jeg-synlige-magemuskler http://www.trening.no/treningstips/slik-far-du-frem-magemusklene/ http://www.klikk.no/helse/trening/guide/to-faktorer-avgjor-om-du-far-flat-mage-2494724
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #12 Skrevet 15. august 2017 Slike pølsebrød er alltid usunt for alle, uansett mål. Det betyr ikke at du ikke kan spise de en gang i blandt. Og vanlige pølser er også ganske usunt. Men igjen: man kan fortsatt spise det en gang i blandt uten at det gjør noe. Anonymkode: 922dc...75e 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 På 15.8.2017 den 20.17, AnonymBruker skrev: Det der er bullshit! Det har INGENTING med DNA/gener å gjøre. Det er en ræva myte. Og myter er ikke fakta. Anonymkode: 37dbd...b66 Vel hvorfor har jeg det sånn da ? Om det er "ræva myte" Da jeg var på mitt tyngste hadde jeg fortsatt ganske fin mage. Men rompe, lår og armer øste ut. Har nå en BMI på 20 og har magemuskler uten trening ? De fleste på far side har samme "fenomen". Vi eier nesten ikke magefett. Men resten av kroppen derimot øser raskt ut om jeg går opp et par kilo. Gjelder oss alle. Midjen min er 62cm og er 169 høy. Har hvert sånn hele livet. Jeg legger knapt på meg på magen. Å jeg er ganske sikker på at det er genetisk. Trener jeg magemuskler og armer blir jeg definert raskt. Har en tendens til å bygge muskler raskere enn mange. I likhet med mine søstre å far. Anonymkode: 8210e...ed6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå