Gjest Dallas Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Sukk, aner ikke lenger hva jeg skal gjøre. Valgte å flytte fra samboeren min i høst, følte at det ikke fungerte og at vi ville forskjellige ting med livet vårt, han ville bla. ha barn, mens det var uaktuellt for meg. I tillegg bodde vi i hans leielighet, som jeg ikke fikk kjøpe meg inn i. Meningen var at vi skulle kjøpe noe sammen, men på en måte følte jeg at han motarbeidet det. Dette førte til at jeg hele tiden gikk rundt med en følse av at jeg bare var på "besøk". I tillegg var han en mye "tregere" type en meg, synes det var greit å være mye hjemme, mens jeg trenger litt mer "liv". Gjorde det nok slutt på en kiip måte, men hadde prøvd å ta opp problemene i lang tid, men han bare ungikk å snakke om det. Så mens han var på ferie (fotball EM eller noe sånt) kjøpte jeg meg leielighet uten å si noe til han. Prøvde igjen å prate med han når han kom tilbake, men liten respons. Valgte å flytte, og siden har vil hatt lite kontakt. Møtte en fyr rett før jul, som er fantastisk på alle måter, mye mer lik meg og som jeg kan se for meg en fremtid sammen med. Men de siste par ukene har jeg tenkt sinnsykt mye på ex'n. At jeg kanskje aldri ser han igjen, ligger i armkroken hans osv... Også vet jeg at jeg såret han så sinnsykt når jeg dro, og at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg forstår det jo, men det gjør så sinnsykt vondt fordet. Aner ikke hva jeg skal gjøre, vet jo at det ALDRI ville fungert mellom oss, men alikevel har jeg sterke følser for han. Sukk. Blir gal av alle disse tankene
Gjest Lizzie28 Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Du bør snakke med ham, snakke ut om ting, og bli FERDIG med forholdet før du er med en ny type. Ellers tror jeg du alltid vil ha dårlig samvittighet, føle at det ikke ble en ordntlig avslutning. Jeg tror det er normalt å savne eksen, dere har en FORTID, men det er ikke sikkert at det bestyr du vil ha han tilbake.. Eller hva tror du?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå