AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Men jeg orker det ikke. Grunnen er at han er gammel og syk. Hjelp... Anonymkode: 9d1fc...9e7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Du må sette hunden foran deg selv. Måtte avlive eldstemann i Juni selv. Var tøft og vanskelig, men også det riktige valget. Alderdom og smerter i hofter. Han hadde også en kreftkul i tidlig stadige. Behandling hadde vært ondskapsfullt, for han var så gammel og svak. Døden er en del av livet. Sånn er det bare. Det å miste noen til alderdom er det beste man kan be om. Din innstilling har mye å si på hvordan du tar det. Selv så sørger jeg i et par uker, også kommer de gode minnene. For meg så er alderdom den beste måten å miste et kjæledyr til. Det gir meg en indre ro og en trygghet. Det er ikke noe "Hva om". Du må gjøre det som er best for hunden din. Også får du holde på alle de gode minnene dere har sammen. Lykke til med valget Anonymkode: da80a...1d7 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Jeg er egentlig ute etter litt trøst. Har hatt henne i tretten år. Anonymkode: 9d1fc...9e7
Viktualia Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Ring veterinæren din, de kan gi råd og faktisk være til god hjelp og støtte. Klem til deg, dette er den vanskeligste delen av det å være hundeeier. Man vet at man må, men man orker ikke egentlig tanken på det.
Ruccula Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig ute etter litt trøst. Har hatt henne i tretten år. Anonymkode: 9d1fc...9e7 Jeg har all medfølelse i hele verden Jeg har selv to hunder jeg elsker herfra til himmelen, og tanken på å miste dem er uutholdelig. Jeg kan ikke tenke meg noe verre. Mitt tips er å finne en veterinær som kan komme hjem til deg, så kan hunden din sovne rolig inn i sofaen eller et annet sted hun er trygg istedenfor et kaldt bord hos veterinæren Trøste klem til deg 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 Så trist Men husk at hunden vil få det bedre, den vil ikke lide, men ja det er vondt, å måtte avlivet dyret sitt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 Vet hvor ufattelig vondt det er.. de tar med seg en liten del av hjertet ditt når de drar.. Anonymkode: da7de...6b9 1
Måbarefåsiat... Skrevet 15. august 2017 #8 Skrevet 15. august 2017 Å nei... men du må bare gjøre det. Snakk med veterinæren, kanskje han kan gjøre det hjemme hos deg?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #9 Skrevet 15. august 2017 Om voffsen er gammel og syk, så er det det beste du kan gjøre for den. Det å la den få slippe når tiden er inne, er den beste takken du kan gi den for de 13 årene den har gitt deg. Om den har blitt 13 år, så har den hatt ett godt liv, og du har nok tatt veldig godt vare på den! Uansett om det er hjerteknusende, så er det bedre å avslutte før den går i konstante smerter. Det er fryktelig sårt, men det blir bedre for deg også, om du slipper å tenke på at den hadde det vondt på slutten. Anonymkode: 4c8cc...35b
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 15. august 2017 #11 Skrevet 15. august 2017 😢 åh, så trist! Stakkars, det er så vondt å miste noen man elsker! Jeg gruer meg til det skjer meg mitt pelsbarn. Jeg elsker henne høyere enn noe annet. Åh, ble så trist da jeg leste overskriften. Om boffen din er syk og har smerter, unner vi h*n ikke det. Uansett hvor jævelig vondt det gjør, å ta avgjørelsen. Så må man også tenke at det er til det beste for h*n. Det er kjipt og vondt, og man savner de forferdelig. Det blir ikke det samme uten våre kjære, og ingen kan erstatte de vi mister. 🖤🖤 Uff 😭😭😭
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #12 Skrevet 29. august 2017 Jeg savner deg sånn. Det er alt for stille her. Jeg venter på å høre skrittene dine over gulvet, brumlingen din. Tenker at dersom jeg søler noe tar du det. Om det er lenge siden du var ute. Det var oss to som forsto hverandre. Du kunne bare se på meg, så skjønte jeg hva du ville. Hvil nå. Det har du fortjent. Jeg klarer meg, det blir sikkert bedre etter hvert. Ingen er som deg. Du var unik. Jeg savner deg. Anonymkode: 9d1fc...9e7 1
Supernova17 Skrevet 29. august 2017 #13 Skrevet 29. august 2017 Dette var helt forferdelig trist å lese. Jeg hadde vært helt knust om det var meg. Det er ikke bare et kjæledyr. De som sier det forstår det ikke. Min katt forstår meg også bedre enn det noen mennesker gjør. Jeg er så lei meg. Hvis du trenger å "snakke", kan du sende meg melding.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #14 Skrevet 29. august 2017 2 minutter siden, Supernova17 skrev: Dette var helt forferdelig trist å lese. Jeg hadde vært helt knust om det var meg. Det er ikke bare et kjæledyr. De som sier det forstår det ikke. Min katt forstår meg også bedre enn det noen mennesker gjør. Jeg er så lei meg. Hvis du trenger å "snakke", kan du sende meg melding. Takk. Kanskje jeg gjør det. Anonymkode: 9d1fc...9e7 1
RoH Skrevet 29. august 2017 #15 Skrevet 29. august 2017 Det er dessverre en del av det ansvaret en påtar oss ved å knytte seg til noe eller noen. At du føler sterk sorg viser bare at du innehar gode kvaliteter som menneske. Blir sikkert et par triste uker, beste terapi jeg har er skaff en valp.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #16 Skrevet 29. august 2017 Det å miste noen man er glad i, er veldig vanskelig og trist. Jeg har selv opplevd å miste to hunder, og jeg kan kjenne meg igjen i den smerten du opplever. En liten trøst er at hunden ikke har det vondt lengre, og at du fortsatt har de gode minnene med deg. Mine tanker går til deg. Anonymkode: 932d7...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå