Gå til innhold

Studie viser kvinner ikke vil ha små tissefanter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

75% mener penislengde og penisomkrets er viktig.
81% vil heller ha en gjennomsnitlig mann i utseendet med stor penis, enn en kjekk mann med gjennomsnittlig penis.

På spørsmål om hvis nåværende partner spurte hva slags penisstørrelse damen foretrekker mener 57% at større penis enn partneren har er bedre. 10% mener at størrelse ikke betyr noe men at det er hvordan man bruker den som betyr noe. 33% ville sagt seg fornøyd med partnerens penis selvom de kunne valgt noe annet.

61% har dumpet noen fordi penisen var for liten.

size3.jpg

Anonymkode: 8d5a8...7f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopi av tekst på de tre nederste bildene siden teksten kommer så liten frem.

Bilde 1 nederste rekke:

An average penis fails to reach the cervix, and the anterior and posterior fornix areas of the vagina, leaving vital pleasurezones unstimulated.

Bilde 2 nederste rekke:

The Anterior Fornix is not as deep as the Posterior Fornix, and also is not as intensely stimulating.(As the spot further up in the vagina)

Bilde 3 nederste rekke:

The Posterior Fornix is knows as an intense pleasurezone in many women. It is around an inch deeper than the Anterior Fornix, and when penetrated it can give a woman the feeling of extremely deep penetration and in some women it is more sensitive than the clitoris. It is also a pleasure spot for men too. The walls of the Posterior Fornix have a softer spongy, strechy feeling that is different to the rest of the vagina. Men have reported the stimulation recieved to the head of the penis while inside the Posterior Fornix to be intense.

Og før noen kommer med kommentar om at det er vondt å bli stanget i livmorhalsen. Ja det er det, men som dere ser trekker livmorhalsen seg mye lenger opp jo kåtere kvinnen er. Stimuleringen det er snakk om skjer like under, og på siden av livmorhalsen, ikke på den. Det er ikke noe å diskutere engang at en større penis vil kunne treffe flere sensitive områder og gi større nytelse enn en liten.

size5.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sphere skrev:

Jeg tviler på at han er så skeptisk som deg.

Og du synes det fungerer i såfall? At vi ikke har særlig med usikre menn der ute? 

Nei det fungerer ikke så bra ,derfor prøver man desperat å justere gjennomsnittspenisen enda mer ned . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en penis på 11 cm. Er det mikropenis? er 40 år og har enda ikke hatt sex fordi ingen damer vil ha så små sier vennene mine. Problemet mitt blir jo også at jeg både har liten og uerfaren. Er det bare å gå hente reipa da for meg?

Anonymkode: a6725...895

limer inn mitt svar som jeg ga til en annen som spurte om det samme ! tja. Ikke for å være slem ,men dem fleste kvinner vil nok se på det som mikropenis ,eller i alle fall veldig liten . Dem fleste ville nok dumpet deg også på grunn av det ,men ikke absolutt alle .Forstår at du ikke tør å møte damer ,men jeg anbefaler deg allikevel å prøve :) du kan jo være heldig ...men jeg fraråder deg å treffe damer i ditt nærområde ,spesielt om du bor på en liten plass /liten by der "alle kjenner alle " pga av baksnakking.Dater ,eller har du ONS med ei dame som finner din penis liten /veldig liten ,så vet garantert også hennes venninner det , og plutselig er du kjent som "han med den lille tissen" over hele bygda ,og det kan være jævlig kjipt når du faktisk må omgås disse menneskene i større eller mindre grad ,,,og det fremmer i alle fall ikke dine tjangser  hos resten av bygdas kvinner ...men kjør på utenbys ,da spiller det ingen rolle. ingen vet hvem du er uansett ,og du treffer dem mest sannsynlig aldri igjen ..hvis ikke det er den "rette" da ,da skåner hun deg kanskje ...i alle fall så lenge forholdet varer ;) lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grillpølse?

Middagspølse takk!

Anonymkode: 94385...b19

Det var bare et bilde....:fnise:

Anonymkode: b75ac...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Kenneth39 skrev:

Nei det fungerer ikke så bra ,derfor prøver man desperat å justere gjennomsnittspenisen enda mer ned . 

Det er en tullete tankegang. Menn er usikre på egen penis. Det vil ikke hjelpe å nedjustere kunstig. Og dette vet forskerne. Det vil alltid være en del som deg der ute som sprer ekstra unødvendig usikkerhet, og som ikke vil tro på seriøse studier, fordi de har selv hatt uflaks og havnet borti noen dårlige opplevelser. Og herregud, det første den svære eksen til FF'en min spurte om da han fikk vite at hun hadde vært hos meg, var om jeg var større enn ham. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en penis på 11 cm. Er det mikropenis? er 40 år og har enda ikke hatt sex fordi ingen damer vil ha så små sier vennene mine. Problemet mitt blir jo også at jeg både har liten og uerfaren. Er det bare å gå hente reipa da for meg?

Nei. Jeg har kun 2 cm lengre enn deg og jeg har masse sex

Anonymkode: 71c0a...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kopi av tekst på de tre nederste bildene siden teksten kommer så liten frem.

Bilde 1 nederste rekke:

An average penis fails to reach the cervix, and the anterior and posterior fornix areas of the vagina, leaving vital pleasurezones unstimulated.

Bilde 2 nederste rekke:

The Anterior Fornix is not as deep as the Posterior Fornix, and also is not as intensely stimulating.(As the spot further up in the vagina)

Bilde 3 nederste rekke:

The Posterior Fornix is knows as an intense pleasurezone in many women. It is around an inch deeper than the Anterior Fornix, and when penetrated it can give a woman the feeling of extremely deep penetration and in some women it is more sensitive than the clitoris. It is also a pleasure spot for men too. The walls of the Posterior Fornix have a softer spongy, strechy feeling that is different to the rest of the vagina. Men have reported the stimulation recieved to the head of the penis while inside the Posterior Fornix to be intense.

Og før noen kommer med kommentar om at det er vondt å bli stanget i livmorhalsen. Ja det er det, men som dere ser trekker livmorhalsen seg mye lenger opp jo kåtere kvinnen er. Stimuleringen det er snakk om skjer like under, og på siden av livmorhalsen, ikke på den. Det er ikke noe å diskutere engang at en større penis vil kunne treffe flere sensitive områder og gi større nytelse enn en liten.

size5.jpg

Ingen som har penis nr 2 og 3 uansett. De aller fleste er den første og det er ner enn bra nok. De fleste kvinner er forskjellige og utvider seg heller ikke like mye

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

81% vil heller ha en gjennomsnitlig mann i utseendet med stor penis, enn en kjekk mann med gjennomsnittlig penis.

På spørsmål om hvis nåværende partner spurte hva slags penisstørrelse damen foretrekker mener 57% at større penis enn partneren har er bedre. 10% mener at størrelse ikke betyr noe men at det er hvordan man bruker den som betyr noe. 33% ville sagt seg fornøyd med partnerens penis selvom de kunne valgt noe annet.

size3.jpg

Kan umulig stemme. Menn med de fineste damene har gjennomsnittelig penis. Ingen av de som verken har blitt dumpet eller valgt vekk pga størrelsen.

Blir litt som at menn skal velge vekk en dame fordi hun har små pupper. Det skjer jo ikke. Er jo helheten som teller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

size3.jpg

Finnes flere studier som viser det motsatte. Er ikke vitsen å øenke slike studier her inne når flere studier sier penisstørrelse ikke teller og flere sier den gjør det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kenneth39 skrev:

limer inn mitt svar som jeg ga til en annen som spurte om det samme ! tja. Ikke for å være slem ,men dem fleste kvinner vil nok se på det som mikropenis ,eller i alle fall veldig liten . Dem fleste ville nok dumpet deg også på grunn av det ,men ikke absolutt alle .Forstår at du ikke tør å møte damer ,men jeg anbefaler deg allikevel å prøve :) du kan jo være heldig ...men jeg fraråder deg å treffe damer i ditt nærområde ,spesielt om du bor på en liten plass /liten by der "alle kjenner alle " pga av baksnakking.Dater ,eller har du ONS med ei dame som finner din penis liten /veldig liten ,så vet garantert også hennes venninner det , og plutselig er du kjent som "han med den lille tissen" over hele bygda ,og det kan være jævlig kjipt når du faktisk må omgås disse menneskene i større eller mindre grad ,,,og det fremmer i alle fall ikke dine tjangser  hos resten av bygdas kvinner ...men kjør på utenbys ,da spiller det ingen rolle. ingen vet hvem du er uansett ,og du treffer dem mest sannsynlig aldri igjen ..hvis ikke det er den "rette" da ,da skåner hun deg kanskje ...i alle fall så lenge forholdet varer ;) lykke til :) 

Dette hjalp ham nok veldig. Jeg skjønner ikke misjonen din med å få andre til å føle seg mer usikre. Får du det bedre med deg selv da? Hva er mekanismen i dette? 

11 cm er ingen mikropenis. Faktisk et stykke unna. Den er såvidt under normalen. Med 11 cm vil du fint kunne tilfredsstille rett kvinne. Kenneth39 har et poeng dog. En del vil nok se på den som litt liten, og med noen kvinner vil det kunne bli en utfordring. Men som liten mann selv, kan jeg erfaringsmessig si at vi må gi oss med å tro det er så forferdelig å være liten. Ja, innimellom dukker det opp noen dårlige opplevelser, men skal de få ødelegge for de virkelig gode? Jeg har hatt langt flere gode opplevelser enn dårlige. Og vi kan jo spørre oss selv om hvorfor noen kvinner klarer å ha god sex med små peniser, mens andre ikke. Så til deg med 11 cm: Nyt penisen din og drit i usikkerheten. Du vil definitivt finne deg en kvinne som tar deg for den du er og hva du har. Og i mellomtiden bruker du heller tid på å utvikle den beste totalpakka du kan levere. Det er den som teller. Antall cm er kun en liten del av den. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten siden til misterpoll: http://www.misterpoll.com/

Den undersøkelsen er med andre ord en onlinetest a la disse Facebook-greiene, der alle og enhver kan lage en undersøkelse. Viktigheten med studier er at man må vite hvordan spørsmål skal stilles, man må ta en relevant utvelgelse av deltagere, og man må sørge for at alt går korrekt for seg. Noe man ikke har ved disse onlinetestene. Her kan jo mange menn også ha deltatt, fordi man ikke har kvalitetssikring. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2017 den 16.21, Blod skrev:

Selv om en studie viser at flertallet mener det, betyr det ikke at ALLE mener det samme.

Spørsmålet er om man må ligge med flertallet, eller om det klarer seg med en minoritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en mann i dag, som jeg hadde gleda meg til å ha sex med, Når buksa falt, hadde han de minste pungsteinene jeg har sett og den lille kuken! Han hadde 45 i sko, så jeg ble så skuffet, men han fortalte meg at skostørrelsen har ikke noe å si for kuken, kun hendene. Jeg begynte å le og han dro hjem gråtene, føler meg slem, men små tissefanter vil vi ikke ha. Skulle ønske menn hadde skilt der det sto "jeg har liten kuk" så man kunne tatt dem som faktisk har utstyr. Kasta bort hele kvelden :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler deg girl.... (over)

Lite som er mer skuffende enn å ha lysta på en kjekkas en stund og endelig fått han med hjem, barberer meg i full fart og begynner rotinga og tissen ikke er tykkere enn en wienerpølse... Oops bye sovner jeg huff da ble litt kvalm og trøtt tror ikke vi kan ha sex allilkevel...! Det er så vanskelig å være i den situasjonen hvor det er noen man kjenner også og de fortsetter å ta kontakt i ettertid og tror at man har startet en greie og man bare må ignorere de.

Anonymkode: 4b350...915

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte på en mann i dag, som jeg hadde gleda meg til å ha sex med, Når buksa falt, hadde han de minste pungsteinene jeg har sett og den lille kuken! Han hadde 45 i sko, så jeg ble så skuffet, men han fortalte meg at skostørrelsen har ikke noe å si for kuken, kun hendene. Jeg begynte å le og han dro hjem gråtene, føler meg slem, men små tissefanter vil vi ikke ha. Skulle ønske menn hadde skilt der det sto "jeg har liten kuk" så man kunne tatt dem som faktisk har utstyr. Kasta bort hele kvelden :(

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler deg girl.... (over)

Lite som er mer skuffende enn å ha lysta på en kjekkas en stund og endelig fått han med hjem, barberer meg i full fart og begynner rotinga og tissen ikke er tykkere enn en wienerpølse... Oops bye sovner jeg huff da ble litt kvalm og trøtt tror ikke vi kan ha sex allilkevel...! Det er så vanskelig å være i den situasjonen hvor det er noen man kjenner også og de fortsetter å ta kontakt i ettertid og tror at man har startet en greie og man bare må ignorere de.

Min er 22 lang og 16,5 rundt. Å basert på det dere skriver hadde jeg nekta å pule dere dersom jeg viste hvem dere var..

Anonymkode: 55f54...4cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min er 22 lang og 16,5 rundt. Å basert på det dere skriver hadde jeg nekta å pule dere dersom jeg viste hvem dere var..

Anonymkode: 55f54...4cc

Det går bra, jeg er ikke interessert i bitre menn som henger på et kvinneforum uansett :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, jeg er ikke interessert i bitre menn som henger på et kvinneforum uansett :) 

Er det noen som er bittre så er det dere jenter som kommer inn i penistråder å sprer sure oppstøt. Ville ikke tatt i ei sånn jente med ildtang. Sånne jenter som deg blir hengt ut i kompisgjengen også. Hun er jenta som blir omtalt som låvedøren osv. Ikke noe positivt med andre ord..

Anonymkode: 9124a...044

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er bittre så er det dere jenter som kommer inn i penistråder å sprer sure oppstøt. Ville ikke tatt i ei sånn jente med ildtang. Sånne jenter som deg blir hengt ut i kompisgjengen også. Hun er jenta som blir omtalt som låvedøren osv. Ikke noe positivt med andre ord..

Anonymkode: 9124a...044

Du tar så feil det kan få blitt. Jeg svarer bare ærlig og fordi jeg har foretrekker en penis fremfor en annen betyr det ikke at jeg har stygg personlighet. I kompisgjenger er det ingen som snakker negativt om meg, alle liker meg og respekterer meg, kaller meg et godt catch  og jeg får alltid høre hvor tight jeg er. 

Menn som deg som ikke tåler å høre sannheten og reagere med hat og hets fordi kvinner har en sterk mening de står fast på er jo det sure oppstøtet her på kvinneguiden. Undertrykking av at kvinner kan få ha en mening er det du driver med, mens jeg driver med deling av egne preferanser og meninger som kvinne, som var det trådstarter spurte om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...