Sphere Skrevet 16. august 2017 #101 Del Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, Kenneth39 skrev: De er nok ikke nødvendigvis korrupte , men hvis dem mener samfunnsnytten er større ved å pynte litt på fakta ,så gjør dem kanskje det . Og risikere både navn og rykte i samme slengen? Du vet at råtallene skal være tilgjengelige for å få igjennom et slikt studie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 16. august 2017 #102 Del Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, Sphere skrev: Det samme med små variasjoner. I den ene sier 60% at de ikke bryr seg om størrelse. I den andre var det kun 21% som mente det hadde en betydning. Og til din kjepphest, størrelse på penis, viser undersøkelsene alltid en mindre gjennomsnittspenis når det er målt manuelt, der mannfolka ikke har noen mulighet for å skru på seg. Ja jeg vet det , men jeg tror altså det er pynta på .Det er samfunnsnyttig at gjennomsnittspenisen er så liten som mulig ,slik at flest mulig menn skal føle seg bra og ikke få psykiske problemer .Det samme med kondomprodusenter ...De vil at flest mulig skal føle seg tilstrekkelig ,så dem får solgt mest mulig kondomer . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 16. august 2017 #103 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men om det er en livspartner vil du ikke ha det du liker best? Høres logisk ut. Anonymkode: bc72d...fbe Klart jeg vil ha det, men det er ikke så farlig når det er et fast forhold. For å si det sånn: Er du hjemme, holder det lenge med et par pils foran skjermen. Skal du på byen, er ikke det nok. Da blir du til det stenger, og heller i deg det du får til i løpet av de timene. See? Endret 16. august 2017 av SardintrollReturns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 16. august 2017 #104 Del Skrevet 16. august 2017 Akkurat nå, Kenneth39 skrev: Ja jeg vet det , men jeg tror altså det er pynta på .Det er samfunnsnyttig at gjennomsnittspenisen er så liten som mulig ,slik at flest mulig menn skal føle seg bra og ikke få psykiske problemer .Det samme med kondomprodusenter ...De vil at flest mulig skal føle seg tilstrekkelig ,så dem får solgt mest mulig kondomer . Det er med andre ord en verdensomspennende konspirasjon for å få menn til å føle seg bedre med seg selv? Dersom det hadde vært tilfelle at kondomprodusentene hadde vært med på dette, ville vel bestselgeren vært XXL-kondomer? Snug fit-kondomene selger visst som hakka møkk, btw. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 16. august 2017 #105 Del Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, Sphere skrev: Og risikere både navn og rykte i samme slengen? Du vet at råtallene skal være tilgjengelige for å få igjennom et slikt studie? hehehe ok . kan man risikere at Per Kristian Foss i kontroll- og konstitusjonskomitén innkaller en til en ny penismåling fordi han tviler på tallene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 16. august 2017 #106 Del Skrevet 16. august 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Det er med andre ord en verdensomspennende konspirasjon for å få menn til å føle seg bedre med seg selv? Dersom det hadde vært tilfelle at kondomprodusentene hadde vært med på dette, ville vel bestselgeren vært XXL-kondomer? Snug fit-kondomene selger visst som hakka møkk, btw. Det som selger mest kondomer er at folk har sex ,og ikke en masse menn som er usikre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #107 Del Skrevet 16. august 2017 42 minutter siden, Kenneth39 skrev: kan ikke du gi faen med dette tullet ditt om konspirasjonsteorier da? Hvis du tenker etter litt ,så tror jeg du skjønner hva jeg mener .Så jævla dum er du ikke ! Limer inn det jeg svarte han andre. Nei ikke generelt ,men akkurat når det gjelder penisstørrelse og hva kvinner foretrekker ,så tror jeg de såkalte seriøse aktørene mener det er viktigere å berolige og skåne usikre menn ,enn å fortelle dem den brutale sannheten ( Og det er det kanskje også )Det er påfallende at jo mer seriøs enn undersøkelse later til å være ,jo mindre er gjennomsnittspenisen . jo mer seriøs enn undersøkelse later til å være , jo mindre har penisstørrelsens betydning for kvinner . Problemet er at det stemmer så jævlig dårlig i den virkelige verden ...som jeg har ganske god kjennskap til ! Tenk på dette: Du er 39 år, og vier hele ditt liv på å overbevise alle at alle kvinner liker stor penis, istedet for å nyte livet ditt. Du regelrett kaster bort hele livet ditt og lever i bitterhet fordi du har så mye vrangforestillinger av hvordan kvinner tenker. Har du tenkt på at kvinner ogdå varierer i størrelse og at det handler om å bli sammen med en person man matcher med. Tror du ei jente som er veldig trang, ville fått det bra med en som har monsterpenis? Nei, og det har vi også hørt mange jenter si. Men deg overser du lett. Du er så opphengt i din penis, at det hindrer deg fra å leve et normalt liv. Det hele er bare trist.. Hvis du har problemer med kvinner, er det IKKE pga av den tingen du har mellom bena, men helt andre grunner. En penis er jo uansett ikke i stand til å gi ei dame orgasme i 90% av tilfellene uansett størrelse. Du er jo besatt mann. Anonymkode: 9124a...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 16. august 2017 #108 Del Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenk på dette: Du er 39 år, og vier hele ditt liv på å overbevise alle at alle kvinner liker stor penis, istedet for å nyte livet ditt. Du regelrett kaster bort hele livet ditt og lever i bitterhet fordi du har så mye vrangforestillinger av hvordan kvinner tenker. Har du tenkt på at kvinner ogdå varierer i størrelse og at det handler om å bli sammen med en person man matcher med. Tror du ei jente som er veldig trang, ville fått det bra med en som har monsterpenis? Nei, og det har vi også hørt mange jenter si. Men deg overser du lett. Du er så opphengt i din penis, at det hindrer deg fra å leve et normalt liv. Det hele er bare trist.. Hvis du har problemer med kvinner, er det IKKE pga av den tingen du har mellom bena, men helt andre grunner. En penis er jo uansett ikke i stand til å gi ei dame orgasme i 90% av tilfellene uansett størrelse. Du er jo besatt mann. Anonymkode: 9124a...044 Ja det skal jeg virkelig tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #109 Del Skrevet 16. august 2017 Akkurat nå, Kenneth39 skrev: Ja det skal jeg virkelig tenke på Takk😊 Anonymkode: 9124a...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #110 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, Sphere skrev: Det er konspirasjonsteorier når man tror alle som presenterer seriøse studier, har en agenda og skjuler sannheten for folket, fordi studiene ikke passer med egne erfaringer. Det er ikke manipulasjon å dra fram fakta og vise til feilslutninger. Er i såfall du som er konspirasjonsteoretiker her, for du greier aldri å ta til deg noen av de andre hundrevis av studiene som finnes, bare fordi du har unnet én studie som sier noe annet. Anonymkode: 8d5a8...7f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #111 Del Skrevet 16. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ganske sikker på at en studie der menn får velge mellom ei trang mus kontra ei vid mus, ville mange svart de foretrekker den trange. Men så har man alt det andre rundt. Ville du valgt ei bimbojente på 17 år som bare henger på ig og ikke har noe å fare med ellers i livet enn å være trang kontra ei som er leken, snill, omsorgsfull, sexy og bra konemateriale fordi hennes vagina var større? Det har ingen ting å si i det lange løp. God sex handler ikke om størrelsen på underlivene. Alle er like forskjellige. Er som å spørre, ville du valgt en fyr med sixpack kontra ølvom, eller sprettrumpe kontra hengerumpe osv osv. Nå må dere usikre menn vokse opp og ta dere i nakken. Sutregubber Anonymkode: 9124a...044 Jeg er mann og er enig. Liten penis eller vid mus har ingenting å si i virkeligheten. Folk blir jo sammen med de med vid mus og liten penis uansett. Er jo the totall package som teller. Personelighet. Utseende generelt osv. Anonymkode: 71c0a...6fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #112 Del Skrevet 16. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp men det er vel gammelt nytt og almennkunnskap det Anonymkode: 8d5a8...7f6 Eller brede fitter Anonymkode: b2e0d...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 16. august 2017 #113 Del Skrevet 16. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i såfall du som er konspirasjonsteoretiker her, for du greier aldri å ta til deg noen av de andre hundrevis av studiene som finnes, bare fordi du har unnet én studie som sier noe annet. Anonymkode: 8d5a8...7f6 Hvilke hundrevis av studier er det jeg har avvist? Bring it on, så jeg kan lese meg opp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 16. august 2017 #114 Del Skrevet 16. august 2017 5 timer siden, Kenneth39 skrev: hehehe ok . kan man risikere at Per Kristian Foss i kontroll- og konstitusjonskomitén innkaller en til en ny penismåling fordi han tviler på tallene ? Jeg tviler på at han er så skeptisk som deg. 5 timer siden, Kenneth39 skrev: Det som selger mest kondomer er at folk har sex ,og ikke en masse menn som er usikre Og du synes det fungerer i såfall? At vi ikke har særlig med usikre menn der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #115 Del Skrevet 16. august 2017 7 timer siden, SardintrollReturns skrev: Klart jeg vil ha det, men det er ikke så farlig når det er et fast forhold. For å si det sånn: Er du hjemme, holder det lenge med et par pils foran skjermen. Skal du på byen, er ikke det nok. Da blir du til det stenger, og heller i deg det du får til i løpet av de timene. See? Høres veldig trist ut, men det er du og din evt partner som må leve med det. Anonymkode: bc72d...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #116 Del Skrevet 16. august 2017 Men atte.... Liten penis og vid mus er jo ikke noen suksesskombo.. og da er det forståelig om ikke den seksuelle kjemien når nye høyder. Man vil jo gjerne kjenne noe under sexen, både mann og dama;) Det jeg ikke har skjønt er hvorfor menn tror lengden er viktig. Så veldig dype er vi ikke uansett. Vil heller ha ei kort grillpølse en ei lang wiener si... Anonymkode: b75ac...6ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #117 Del Skrevet 16. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men atte.... Liten penis og vid mus er jo ikke noen suksesskombo.. og da er det forståelig om ikke den seksuelle kjemien når nye høyder. Man vil jo gjerne kjenne noe under sexen, både mann og dama;) Det jeg ikke har skjønt er hvorfor menn tror lengden er viktig. Så veldig dype er vi ikke uansett. Vil heller ha ei kort grillpølse en ei lang wiener si... Anonymkode: b75ac...6ed Grillpølse? Middagspølse takk! Anonymkode: 94385...b19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. august 2017 #118 Del Skrevet 16. august 2017 Ryddet for personangrep og brukerdebatt, samt svar. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #119 Del Skrevet 16. august 2017 Det er ikke antall kroner i banken som betyr noe, det er hvordan du bruker de pengene du har som er avgjørende. Anonymkode: 0725f...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #120 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg har en penis på 11 cm. Er det mikropenis? er 40 år og har enda ikke hatt sex fordi ingen damer vil ha så små sier vennene mine. Problemet mitt blir jo også at jeg både har liten og uerfaren. Er det bare å gå hente reipa da for meg? Anonymkode: a6725...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå