AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Hei! Våknet idag morges og kjente at det venstre øret var veldig ømt når jeg tok på det, ikke ved beinet der, men bak øre. Altså på baksiden av øre og nede ved øreflippen. Det svir skikkelig når jeg tar på den ene bestemte plassen. Ingen andre symptomer Er det kvise eller slik? Eller mastoiditt? Anonymkode: 5ae83...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 Har du eller har du nettopp hatt ørebetennelse? Anonymkode: 3d1ed...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du eller har du nettopp hatt ørebetennelse? Anonymkode: 3d1ed...fdb Ja, jeg har hatt. 1 år siden. Anonymkode: 5ae83...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har hatt. 1 år siden. Anonymkode: 5ae83...9ee Jeg mente nå nettopp. Mastoiditt er en ørebetennelse som har spredt seg til ørebensknuten. Og da har du altså skikkelig ørebetennelse først med feber og hele pakka. Mastoiditt er ikke noe som oppstår over natta hos en ellers frisk person. Du har nok bare en kvise. Eller så har du ligget slik at øret har kommet i klem. Det kan gå mange timer før ubehaget gir seg om øret har vært klemt flatt hele natta. Anonymkode: 3d1ed...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Del Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente nå nettopp. Mastoiditt er en ørebetennelse som har spredt seg til ørebensknuten. Og da har du altså skikkelig ørebetennelse først med feber og hele pakka. Mastoiditt er ikke noe som oppstår over natta hos en ellers frisk person. Du har nok bare en kvise. Eller så har du ligget slik at øret har kommet i klem. Det kan gå mange timer før ubehaget gir seg om øret har vært klemt flatt hele natta. Anonymkode: 3d1ed...fdb Oja! Så alle som har hatt Mastoiditt har hatt ørebetennelse innen 2-3 mnd, eller? Når jeg kjenner etter, sånn svært bra på øre, så kan jeg kjenne en ting som kan ligne på noe ala kvise ja. Gjør svært vondt når jeg kviser den sammen lissom. Ligger helt bak på øre, ikke ved beinet. Er og rød, men det tror jeg skyldes at jeg har pirka på den hele natta.. Anonymkode: 5ae83...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #6 Del Skrevet 15. august 2017 Også en ting til. Om den ømheten går over/blir mindre imorra, utover dagen. Betyr det da at det IKKE er mastoiditt? For ved mastoiditt kan vel ikke det skje? Anonymkode: 5ae83...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 15. august 2017 #7 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Anonyme brukere på et offentlig forum ikke er kvalifiserte til å stille noen diagnose. Derfor: Dra til lege dersom du har plager som gjør deg bekymret. Endret 16. august 2017 av sofie777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. august 2017 #8 Del Skrevet 16. august 2017 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette sofie777, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå