AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Har hatt en flørtende tone/seksuell kjemi (hvis det gir mening) med en god venn over flere år uten at det har skjedd noe, inntil en sen natt i sommer med høy promille på begge. Klarer ikke slutte å tenke på det. Har fantasert om det så mange ganger, men nå føler jeg at det kanskje var en stor skuffelse, husker ikke alt, var for full til å gjennomføre det (var uansett fler som sov i rommet) husker han det osv.. Har vært sammen som før etter dette, ingen forandringer... Det som skjedde: Skulle sove i sommerhuset til noen venner etter byen, sovnet med hodene mot hverandre, våknet av å bli koset på armen og i håret, han sa navnet mitt, tok på meg og spurte om det var greit, tror jeg bare mumlet i halvsøvne og la hånden min på hans. Husker han sa jeg hadde fine pupper.. Han tok hånden sin ned mot buksa mi, og da strammet jeg hånden som at jeg ikke ville, husker han bare sa "er du sikker", så lå vi bare der lenge tror jeg.. Så tok han hånden min mot penisen hans, kjente på den, tok bort hånden, han tok den tilbake, runket han en stund, og stoppet og startet noen ganger, var så full og usikker på situasjonen så tror ikke jeg fikk det til så bra, husker ikke om han kom heller, bare at han til slutt tok bort hånden min og holdt litt på den selv, vet ikke om han holdt det igjen eller hva, men alt er så skurrete.. Hva tenker dere om situasjonen? Vi er i slutten av 20 åra, vært gode venner i mange år, og har lenge følt at det er noe der, kanskje bare seksuelt men kjipt å skuffe han etter så mange år Anonymkode: 33ff0...0a1
cmd Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om situasjonen? Vi er i slutten av 20 åra, vært gode venner i mange år, og har lenge følt at det er noe der, kanskje bare seksuelt men kjipt å skuffe han etter så mange år om du har også følt noe, hvorfor ikke bli FF da?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Vet ikke.. Har aldri snakket om det før, og var første gang noe sånt har skjedd. Tenker at han ikke husker det, følte seg avvist eller synes det var dårlig greier kanskje? Ts Anonymkode: 33ff0...0a1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Jeg hadde en tilnærmet lik episode. Var venner lenge, og skulle dele seng etter byen. Hadde gjort det før, fler ganger, men nå var det en veldig liten seng. Vi hadde tullet litt før om å ligge tett, og det måtte vi nå. Jeg lå på armen hans, så snudde han seg mot meg, og samtidig strøk meg på kroppen, som i at han snudde seg. Det bruste inni meg, aldri følt så mye. Jeg gjorde det tilbake for å ta igjen, og han følte likt. Da ble det fullstendig kaos og vi hadde helt sykt dårlig, men deilig pga følelsene sex... Anonymkode: 42818...5af
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Tenker at det er utrolig hensynsløst å ha sex i samme rom som noen andre ligger å sover i. Det er faktisk ulovlig og sidestilles med blotting, utsettelse for uønsket seksuell handling. Skulle tro dere var 15 år! Ok så du runka en kompis på fylla, han var kåt og hadde sannsynligvis prøvd på akkurat det samme om det var en annen jente som lå tilgjengelig. Ikke legg noe i det. Hadde han likt deg hadde han prøvd seg på deg mye før siden dere har vært venner så lenge og ikke på en så respektløs måte at han bare begynner å klå på nærmest tilgjengelig kropp og tar i mot en runk mens han lukker øynene og fantaserer om at det er rihanna. Anonymkode: f0248...e8c 5
Trude.lutt Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 Hvis dette plager deg må du snakke med han. Jeg hadde en kompis hvor det var en del flørting og kjemi. Han var x til en bekjent, vi var en stor gjeng. Til slutt tok vi samtale." Skal vi pule og bli ferdig med dette?" "Eller skal vi slutte å flørte?" Vi ble enig om å avslutte. Det hadde aldri blitt oss. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 Farlig terreng og bevege seg inn i. Jeg mistet en venninne over femten år på den måten. Vi har delt seng mange ganger som venner. En stund etter sin skilsmisse begynte å nærme seg meg, jeg holdt igjen over tid. Hun signaliserte at hun var tilgjengelig. En gang i stupfylla kledde jeg av meg for henne og sa NÅ! Hun stoppet meg heldigvis, men vennskapet var over på tross av at jeg beklaget meg gang på gang. Nå, femten år senere har hun fremdeles blokkert meg på facebook.....
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #8 Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Farlig terreng og bevege seg inn i. Jeg mistet en venninne over femten år på den måten. Vi har delt seng mange ganger som venner. En stund etter sin skilsmisse begynte å nærme seg meg, jeg holdt igjen over tid. Hun signaliserte at hun var tilgjengelig. En gang i stupfylla kledde jeg av meg for henne og sa NÅ! Hun stoppet meg heldigvis, men vennskapet var over på tross av at jeg beklaget meg gang på gang. Nå, femten år senere har hun fremdeles blokkert meg på facebook..... Facebook faktes ikke for 15år siden... Anonymkode: 42818...5af 2
B.Wooster Skrevet 15. august 2017 #10 Skrevet 15. august 2017 Siden du er litt interessert i fyren, så bør du få det avklart for din egen del. Si bare rett ut at du har fantasert om noe med ham, men at det ikke var helt tid og sted for det, men at du gjerne blir med på litt kosing i edru tilstand. Enten det, eller han holder fingrene vekk i ettertid. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. august 2017 #11 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Facebook faktes ikke for 15år siden... Anonymkode: 42818...5af Det stemmer. Jeg beskrev status pr idag.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #12 Skrevet 15. august 2017 5 timer siden, Alterego666 skrev: Farlig terreng og bevege seg inn i. Jeg mistet en venninne over femten år på den måten. Vi har delt seng mange ganger som venner. En stund etter sin skilsmisse begynte å nærme seg meg, jeg holdt igjen over tid. Hun signaliserte at hun var tilgjengelig. En gang i stupfylla kledde jeg av meg for henne og sa NÅ! Hun stoppet meg heldigvis, men vennskapet var over på tross av at jeg beklaget meg gang på gang. Nå, femten år senere har hun fremdeles blokkert meg på facebook..... Det forstår jeg godt! Hvordan i all verden kan du tro hun vil se på deg som en venn etter du har prøvd å presse henne til å ha sex med deg????? Å stå naken foran noen som ser på deg som venn, er jo omtrent traumatisk for henne, og å si NÅ! er jo press. Vennskapet har aldri vært et vennskap når du har hatt forhåpninger og baktanker som dette, og sett på hun på en seksuell måte. Ser du på kompisene dine seksuelt også? Neppe. Godt hun endelig fikk avslørt hvor falsk venn du var! Anonymkode: f0248...e8c
Gjest Alterego666 Skrevet 16. august 2017 #13 Skrevet 16. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg godt! Hvordan i all verden kan du tro hun vil se på deg som en venn etter du har prøvd å presse henne til å ha sex med deg????? Å stå naken foran noen som ser på deg som venn, er jo omtrent traumatisk for henne, og å si NÅ! er jo press. Vennskapet har aldri vært et vennskap når du har hatt forhåpninger og baktanker som dette, og sett på hun på en seksuell måte. Ser du på kompisene dine seksuelt også? Neppe. Godt hun endelig fikk avslørt hvor falsk venn du var! Anonymkode: f0248...e8c Det er åpenbart slik hun ser det, og det er ikke vanskelig å sympatisere med henne og dette perspektivet. Nå var det hun som over en tid hadde hintet at vi kunne være mer enn venner, men feilen var like fullt min. Poenget mitt er at å blande vennskap og sex raskt ødelegger vennskapsbiten, som i mitt tilfelle hadde vart halve livet. Man bør tenke seg nøye om hvorvidt det er verd det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #14 Skrevet 16. august 2017 Du er billig som knuller vennene dine. Ha litt respekt for deg selv Anonymkode: 7eb46...939 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #15 Skrevet 16. august 2017 Takk for svar. Kanskje lurt å ta en prat som flere av dere sier, er bare så vanskelig å ta opp når det er lenge siden og vi sjelden er alene.. Jeg vil vite om det kun er seksuell tiltrekning fra han sin side eller om det også er romantiske følelser inn i bildet, vil ikke kun være FF.. Følte så mye bare han tok meg i hånden, så er nok sterkere følelser fra min side enn jeg var klar over. Også litt redd for at han synes jeg var billig etter den episoden som noen skriver, er egentlig ganske reservert på den biten (noe han vet), så jeg tenkte egentlig at han ikke turte å prøve før begge var stupfulle.. Anonymkode: 33ff0...0a1
Gjest OxBall Skrevet 17. august 2017 #16 Skrevet 17. august 2017 Send han en melding og spør om han vil ta en kaffe etter jobb. Så er det bare å ta praten derfra
Nerine_ Skrevet 17. august 2017 #17 Skrevet 17. august 2017 På 8/16/2017 den 7.36, AnonymBruker skrev: Du er billig som knuller vennene dine. Ha litt respekt for deg selv Anonymkode: 7eb46...939 Det er normalt å ha seksuelle behov, og mange av oss respekterer behovene våre og dermed tilfredsstiller dem😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå