AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Vet ikke om dette er rett kategori, men prøver likevel. Jeg sliter med irritabel tykktarm. Plutselig må jeg på toalettet. Er nå bedt til seremoni i eidsvoll kirke. Er det noen som vet om det er toalett der? Som er tilgjengelig for gjestene? Anonymkode: 4190e...52f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Har ikke vært i akkurat den kirken du skal til, men alle andre kirker jeg har vært i har hatt toalett ved inngangen Blir jo litt dumt å ikke ha toalett i en kirke, så det skal du nok ikke bekymre deg for. Anonymkode: aa13d...bd8
Aldrisur Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Ja! Eidsvoll kirke BYGGEÅR: 1200 FYLKE: Akershus KOMMUNE: Eidsvoll BISPEDØMME: Borg FELLESRÅD: Eidsvoll kirkelige fellesråd SITTEPLASSER: Ikke oppgitt BYGNINGSGRUPPE: - FASILITETER: KIRKENS PUBLIKUMSTILBUD Mulighet for å tenne lys Omvisning 3
Sirah Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Jeg har aldri vært borte i en kirke som ikke har hatt tilgang til toalett enten i samme bygg eller i umiddelbar nærhet så det går nok fint TS. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Mer info her: http://kirkesok.no/kirkesok/kirker/Eidsvoll-kirke www.kirkesøk.no er en fantastisk side med masse spennende informasjon om de fine kirkene vi har i Norge! Anonymkode: d25c5...ece 1
Anonym-bruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Er det noen som vet hvor toalettet Hamar domkirke Er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå