Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på høyere studier og trenger en sekk.

Syns denne ser så kul ut

https://beckmann.no/produkt/skinnsekk-sort-30-liter/

Er det noen som har erfaringer med sekken? Jeg elsket de gamle ranslene, men de får man vel ikke tak i lenger. 

Anonymkode: 65a5f...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn! Og elsker den!

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Vinduskarmen skrev:

Jeg har sånn! Og elsker den!

Så gøy! 

Hvordan blir den å bære når det er litt vekt i den? Feks en stor datamaskin og et par bøker? 

• Liker 1
Skrevet

Den var tøff - litt retro :)

Anonymkode: d485c...462

• Liker 1
Skrevet

Jeg har denne, større enn de vanligste studiesekkene og mindre enn den litt større fra Beckmann som er på 34 liter. Likte best lommene på den jeg har. Synes det er en super størrelse, og den har plate i ryggen, gode puter og klemme frempå brystet sånn at det ikke skal bli for belastende for ryggen. Tenker det er en god investering med skikkelig studiesekk når man skal bære på en litt tung PC og tunge skolebøker :) 

Anonymkode: 9706e...42e

• Liker 1
Skrevet

Notabene har i dag tilbud på alt av Beckmann (minus 30% rabatt) , både på nett og i fysisk butikk. Den 34-liters sekken kjøpte jeg til kr 560,- :ninuskapus:

Anonymkode: 56d70...d6f

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Notabene har i dag tilbud på alt av Beckmann (minus 30% rabatt) , både på nett og i fysisk butikk. Den 34-liters sekken kjøpte jeg til kr 560,- :ninuskapus:

Så kjekt med tilbud! Jeg er på ferie akkurat nå så håper de holder på ut neste uke :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg kan se kan man bare bestille disse for henting i butikk?

Synd, for ingen butikk der jeg bor.

Anonymkode: 4f17a...0c8

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! 

Hvordan blir den å bære når det er litt vekt i den? Feks en stor datamaskin og et par bøker? 

Jeg bærer med meg en MacBook Air og maks 1-2 bøker. Funker fint. Vet ikke riktig hvordan den er med mer oppi, men tror det hadde gått fint altså.

Skrevet

Tror jeg skal ta med meg datamaskinen og prøve i butikker 😁

Skrevet

Ble nysgjerrig her, hva veier en litt tung pc? og hva veier laptopene deres generelt? min kommer i posten snart og er ikke en av de supertynne og lette, har heldigvis ikke så langt å gå til buss etc da.

Anonymkode: 80e80...210

Skrevet
På 17.8.2017 den 3.41, AnonymBruker skrev:

Ble nysgjerrig her, hva veier en litt tung pc? og hva veier laptopene deres generelt? min kommer i posten snart og er ikke en av de supertynne og lette, har heldigvis ikke så langt å gå til buss etc da.

Anonymkode: 80e80...210

Min veier 2.5 kilo. Det er en eldre model. Dagens modeller veier 1.8 kilo, så ganske stor forskjell. 

Skrevet

ARK bokhandel (på nettet) har denne helgen 50% avslag på flere skolesekker (til barn, ungdom, voksne).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...