Gå til innhold

Tips nettdating for seriøs voksen mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innlegg skjult og tilsvar på denne da det var brudd på brudd på denne regelen: 

* Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.

Ninab82,  mod

Endret av ninab82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.8.2017 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Noen gode tips og råd til hvordan jeg bør gå frem i nettdatingverdenen med håp om å finne en kvinne?

Er ute etter et seriøst forhold. Da er det vel best å være veldig tydelig på det selv om jeg ikke ville sagt nei takk til en flørt?

Prøvde Tinder littegrann i fjor og likte enkelheten og konseptet, men er kanskje mest for de over snittet pene? Men jeg fikk noen matcher og et par hyggelige dater dog uten at kjemien var helt der :).

Tenkte jeg skulle lage meg en ny Tinderprofil og betale medlemsskap på Match, siden det virker som om det er flere kvinner på min alder og i mitt område der.

Jeg er mann, 40, skilt og har barn som er relativt små, så det er mange år til jeg eventuelt kan flytte på meg. Synes selv at særbo er helt ok så lenge ikke avstanden er alt for stor, er kvinner på min alder like positive til det?

Utseende mitt er nok ganske gjennomsnittlig tror jeg, kanskje til og med under snittet, men synes selv jeg ser littegrann kjekk ut på bilder jeg har vært heldig med 😊 Kraftig bygd, og i god form med bare noen få kilo dødvekt som jeg er i ferd med å trene bort. Husren og velstelt.

Er ellers veldig normal og er oppegående med alt på stell. Varierte interesser og aktiv med trening og turer både med og uten barna. Sjelden festens midtpunkt (og trives best med det), men er sosial og trygg, tidvis morsom, og flink til å holde i gang samtaler uten å bable for mye om meg selv.

Er litt usikker på sjansene for en slik som meg? Er nok mye mer kresen på personlighet enn utseende, ønsker å finne en sjarmerende, blid og selvstendig kvinne som jeg deler noen interesser med. Kroppslig holder det med gjennomsnittlig god form og et ekte smil 😊

Anonymkode: 10714...34f

Jeg hadde lett kunnet fattet interesse for en profil med dette innholdet. Viktig å være ærlig og tro mot sine ønsker og sine personlige egenskaper mener jeg, om du ikke er det så tror jeg det vil kunne tiltrekke feil person og om inntrykket er helt anerledes når man treffes er vel muligheten for noe som kan funke ganske dårlig. Ulike bilder (aldri bilder av sine barn!!) er ett pluss syns jeg personlig, utseende gir meg litt mer innblikk i personlighet uten at det alltid vil stemme, en viss fysisk tiltrekning vil telle. Syns forøvrig at sukker.no er en veldig grei dateingside uten jeg har hatt noe hell enda, men det går vel like mye på min usikkerhet på at jeg faktisk vil finne noen som passer inn i mitt liv. Jeg er også 40 år og småbarnsmor som ikke kan flytte på meg så utvalgte blir ganske begrenset på den lille plassen jeg bor på. Lykke til! (og husk at profiltekster kan forandres hele tiden) 

Anonymkode: c50a2...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...