Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man kle seg ut/følge kleskodene hver dag under fadderuka? 

hva har man på seg på togaparty om man kun har strechlaken?😂

Anonymkode: c4ef5...c0d

Skrevet

Man kjøper et billig hvitt laken, surrer det rundt og fester med sikkerhetsnåler. Enkelt og muligens beste metode. Så klipper du lakenet etter hvor stor/liten du er i kroppsbygningen.

Men neida, en må ikke følge kleskodene, men akkurat til toga er det vel svært få som ikke følger den.

Skrevet (endret)

Man må ikke følge kleskodene til punkt og prikke, nei, men de fleste kleskodene i fadderuken (hvertfall som jeg har fått med meg) pleier jo å være sånn at de fleste har noe brukbart liggende fra før, så det bør ikke være så altfor vanskelig eller dyrt å følge kleskodene dersom en selv ønsker! Spesielt togaparty kan jo være veldig billig og enkelt dersom man selv ønsker det, er vel en av grunnene til at det har blitt et så populær tema.

Skal selv på togaparty på fredag og jeg hadde også bare stretchlaken, så jeg dro på IKEA og kjøpte ca. 2,80 meter med hvit bomullstekstil (bredden på stoffet var vel 1,50 tror jeg), og betalte 86,-. (Jeg er 1,63 høy, og bruker størrelse S i overdeler og kjoler, M i bukser, bred over hoftene, middels til store pupper, ganske smal i livet.) Det var mer enn nok stoff til at jeg fikk en lang versjon av den øverste her, tettsittende hele veien, litt løsere under knærne så jeg kan gå tilnærmet normalt, ble faktisk en svært så flatterende kjole om jeg får si det selv:fnise: Som tilbehør bruker jeg et par lange gulløredobber og et flettet gullbelte i livet, noe jeg hadde liggende fra før, også kjøpte jeg denne hårbøylen hos H&M (istedet for å gå til innkjøp av en sånn gullfarget løvkrans) og et par grusomt stygge, men billige og fullt brukbare, gullfargede sandaler hos H&M (de var på salg til 75,-), også blir det vel litt tung øyesminke med litt gulltoner i, så er jeg togaklar!

Endret av vscare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...