Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #1 Del Skrevet 2. august 2002 Når kjente du de første symptomene?? ER det noen som har kjent symptomer før uteblitt mens?? Dvs en uke, halvannen etter befruktning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #2 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har vært så innmari trøtt, har vært helt utmattet når jeg har kommet fra jobb; og jeg har en stillesittende hverdag på kontor. Har lagt meg, og sovet flere timer på ettermiddagen. Har lurt fælt på hva som har vært galt med meg, men etter at noen har hintet og jeg har lest, så har jeg skjønt at dette er en "bivirkning" av den jeg har i magen. Dessuten føles jeg at magen er skikkelig oppblåst, nesten som om buksene er litt trange, men jeg leste et sted at dette var vist vanlig også helt i begynnelsen? Dette er mine ferske erfaringer iallefall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2002 #3 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg tok en test en uke før forventet mens fordi jeg den siste uken hadde følt meg så annerledes i kroppen. Magen var litt rar (litt løs og hard om hverandre). Jeg var litt små kvalm. Dessuten hadde jeg en enorm apetitt. Jeg trodde det hele var innbildning og tok derfor en test, men det var ikke innbildning. Jeg var/er gravid. Så hvis du har symptomer nå så er det kanskje fordi du er gravid og at kroppen din som min begynte å produsere HCG veldig tidlig. Ta en Clearblue test du. Så finner du det fort ut. Selvom du kan jo være gravid selvom det ikke blir to streker. Da sjekker du eventuellt igjen litt nærmere mens. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilija Skrevet 4. august 2002 #4 Del Skrevet 4. august 2002 Ømme brøster, menslignende smerter (hos noen), trett, uopplagt.... Det var/er iallefall jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå