AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Forslag? Jeg må begynne å tenke på hvilken vei jeg skal gå. Da disse plagene ved provosering lett kan føre til migrene er ikke arbeidsmiljø med mye styr, slik som f.eks eldreomsorg eller skole veien å gå. Anonymkode: 21fe7...34d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Så ikke noe fysisk eller noe hvor man må skrive mye på pc. Telefonsupport eller selger på telefon, ganske greit å få jobber innen det og man trenger som regel ingen utdannelse. Anonymkode: 6d4dd...a57
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Det er så mange yrker at jeg orker ikke å nevne noen engang, ikke engang alle som henger på kvinneguiden vil klare å nevne alle. Det der får du finne ut av selv, vi har ikke peiling på hva du foretrekker av type yrker med tanke på interessefelt, graden av fysisk aktivitet eller bosted, i denne tråden kom det fram mange forslag (dere har mye til felles): Klikk innpå følgende link og finn fram selv som alle andre som ikke vet hva de vil bli: https://utdanning.no/interesseoversikt#/yrker/ Anonymkode: 8226d...6f8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så mange yrker at jeg orker ikke å nevne noen engang, ikke engang alle som henger på kvinneguiden vil klare å nevne alle. Det der får du finne ut av selv, vi har ikke peiling på hva du foretrekker av type yrker med tanke på interessefelt, graden av fysisk aktivitet eller bosted, i denne tråden kom det fram mange forslag (dere har mye til felles): Klikk innpå følgende link og finn fram selv som alle andre som ikke vet hva de vil bli: https://utdanning.no/interesseoversikt#/yrker/ Anonymkode: 8226d...6f8 Nå spurte jeg ikke om en link. Dårlig svar! Anonymkode: 21fe7...34d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 På 15.8.2017 den 1.04, AnonymBruker skrev: Forslag? Jeg må begynne å tenke på hvilken vei jeg skal gå. Da disse plagene ved provosering lett kan føre til migrene er ikke arbeidsmiljø med mye styr, slik som f.eks eldreomsorg eller skole veien å gå. Anonymkode: 21fe7...34d Litt off-topic, men du har vært innom legen for blodprøver etc.? Tenkte umiddelbart på revmatisme og at du kunne blitt hjulpet ved å bruke Prednisolon, men vet ikke hvilken utredning du har hatt. Anonymkode: ef0fc...628
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Er det sånn at du ikke kan skrive på PC uten å provosere smerter? Jeg har mye leddsmerter og jobber som jurist og kan nesten ikke se for meg en bedre jobb. Jeg sitter godt på jobb og skriver på pc, med riktig hodestilling, og når jeg må ta telefoner gjør jeg det på headset. Det betyr også mye at jeg får god lønn, slik at jeg godt kan jobbe 60/80-prosent stilling uten å ha dårligere lønn enn snittet, hvis helsen ikke skulle holde. Hvis du ikke kan skrive på PC og heller ikke ha andre fysiske utfordringer begrenser det seg jo litt mer. Anonymkode: 575bf...8bd
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå spurte jeg ikke om en link. Dårlig svar! Anonymkode: 21fe7...34d For en holdning. Folk gidder ikke å svare en gang til. Det står en del i den andre tråden. Senk skuldrene litt. Anonymkode: 0d70e...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå