AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Mann her, har fått meg tinder etter 2 år singel og ganske ny på dette. Jeg har vært på date med ei allerede som jeg skal på ny date med, hun virker fantastisk. Samtidig er det to andre som også er interesserte i å dra på date, kjenner det er litt mye å holde styr på. Hun ene er endel yngre og trolig kun interessert i ONS, mens hun andre virker som om hun ønsker mer seriøst. Hvordan løser dere dette, dater dere flere samtidig? eller fokuserer dere på e* om gangen? Føler vel innerst inne at det ikke er realt men vil samtidig ikke miste disse andre to bare fordi jeg var på date med hun ene først... Anonymkode: 009d5...830 1
saltyliquorice Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Jeg må innrømme at jeg dater flere samtidig, men dette er når jeg er usikker på dem. Dukker det opp en mann jeg får interesse for vier jeg mye av oppmerksomheten min dit.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 I en bli kjent fase er det innafor å treffe flere, men så fort du har kysset noen av de må du kutte ut de andre og kjøre et ærlig løp. Men tenk også på om du da er et godt manneemne? Ville du syntes at en du datet, som også datet 5 andre samtidig som deg, var et bra koneemne? Jeg mener, det er helt innafor, men om det er spesielt tiltrekkende er noe annet.... (I mine øyne heller frastøtende, mister interessen for en mann om jeg får vite han har sjonglert med andre samtidig som meg, tekstet med andre samtidig som meg osv) Anonymkode: 75b21...859 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I en bli kjent fase er det innafor å treffe flere, men så fort du har kysset noen av de må du kutte ut de andre og kjøre et ærlig løp. Men tenk også på om du da er et godt manneemne? Ville du syntes at en du datet, som også datet 5 andre samtidig som deg, var et bra koneemne? Jeg mener, det er helt innafor, men om det er spesielt tiltrekkende er noe annet.... (I mine øyne heller frastøtende, mister interessen for en mann om jeg får vite han har sjonglert med andre samtidig som meg, tekstet med andre samtidig som meg osv) Anonymkode: 75b21...859 Når skal dere damer lære dere at det er forskjell på menn og kvinner? Jo flere en mann driver på med = han er populær. Jo flere ei dame driver på med = hun er løs. Det er forskjellen på oss. Anonymkode: 18f88...0f7 2
Duftavsommerregn Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere damer lære dere at det er forskjell på menn og kvinner? Jo flere en mann driver på med = han er populær. Jo flere ei dame driver på med = hun er løs. Det er forskjellen på oss. De skal lære en ting ikke høre på slike retader som deg, for det ender bare i forferdelse. Etthvert anstendig menneske vet at man holder bare det gående et forhold om gangen, så vet alle at det er både kvinner og menn der ute som ikke har en slik anstendighet. Når man faktisk har lært dette, kan det utvikle seg noe bærekraftig noe. 1
Katten.2.0 Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 Jeg har flere sexpartnere men dater bare en om gangen.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere damer lære dere at det er forskjell på menn og kvinner? Jo flere en mann driver på med = han er populær. Jo flere ei dame driver på med = hun er løs. Det er forskjellen på oss. Anonymkode: 18f88...0f7 Nope, jo fler en mann driver på med, jo lenger ned på skalaen faller han, og jo flere kjønnssykdommer har han sannsynligvis også. Hvis han deler seg med alle og dater mange viser det at han ikke er kresen og tar det han kan få, det betyr at den han velger ikke akuratt er særlig spesiell siden han har valgt fire andre å date også. Det viser at han har dårlig kvinnesyn som bruker kvinner som underholdning eller bruk og kast, og mister posisjonen som potensielt kjæreste siden kvinner er opptatt av å ha en lojal og dedikert mann. En mann som dater mange er ikke spesielt dedikert følelsesmessig (til en) Horebukker ville jeg ikke tatt i med en ildtang engang. Anonymkode: 75b21...859 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #8 Skrevet 15. august 2017 Du tindermann bør holde deg til en date og kjøre et ærlig løp. Selv om du ikke har kysset daten. For i tankene har du allerede kysset daten. Og dessuten...tinder? En datingside det lukter knulledate av lang vei. Så ikke bra å sjonglere med flere. Anonymkode: cffa0...d8e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #9 Skrevet 15. august 2017 Ts her. Jeg ville helst datet ei om gangen, denne kvinnen var rask med på å møtes, ett par dager fra jeg tok kontakt(casual dag møte med noen timers prat og kaffe), de andre tok jeg kontakt med samme dag og ønsker også å møtes nå. Har ett ganske hektisk liv med jobb, helgebarn + grunder virksomhet på kveldene så jeg har egentlig for lite fritid til å sjonglere flere damer. Samtidig er det jo ikke realt av meg å bli lunken mot disse andre jentene, jeg vil ikke det skal virke som jeg bare driver å samler på matches.. har forresten sluttet å sveipe mer. Anonymkode: 009d5...830
Prestekragen Skrevet 15. august 2017 #10 Skrevet 15. august 2017 Jeg tenker at om du kun har møtt hun ene en gang, er det helt innafor å sette av et par kvelder til de andre, se hva som skjer. Jeg syns kanskje det ikke er like realt å langvarig date tre, men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå