Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 hei! jeg var sammen med en jente for et år siden, vi var sammen i to år.. hun gjorde det slutt med meg.. casen er: hadde det utrolig tungt i begynnelsen, men så gikk det bedre etterhvert. men nå i det siste har jeg tengt og tengt omtrent bare på henne og oss.. det er vel fordi jeg snakket med henne for litt siden.. det var endel grunner til at det ble slutt, mye jeg ser den dag i dag at jeg ikke burde ha gjort og som jeg aldri kommer til å gjøre ved senere forhold uansett hvem. mye egentlig siden det var mitt første virkelig seriøse forhold, og endel fordi jeg kanskje var litt usikker på meg selv. hun har fått seg ny type nå, og jeg vil selvfølgelig ikke gå inn å ødelegge noe der.. men, kjenner inni meg at så mye av meg vil prøve å bli sammen med henne igjen..det er enda et stort hull i meg etter at hun gjorde det slutt med meg. er det noe håp? hvordan bør jeg gå frem hvis jeg med tiden skal prøve å bli sammen med henne igjen? noen som har blitt sammen med x'er igjen som faktisk holder sammen enda? håper på svar...
Laban Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Man skal aldri si aldri, men tror ikke det er veldig mye håp, ærlig talt. Hun har fått ny kjæreste og gått videre i livet. Kanskje du skal prøve det samme?
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 det er vel det beste, men for mye i meg vil prøve igjen. hun har vel gått videre i livet sitt, det har jeg også gjort, ,men selv om at jeg har gjort det er det enda noe av meg som vil prøve.. det er vel kanskje bare det at jeg savner henne så inderlig mye.
Gjest gjest2 Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Hva føler hun, da? Har dere snakket om hvordan ting burde vært gjort annerledes? er hun seriøs med den nye gutten? Det er mye som spiller inn her, på om du bør prøve deg på henne eller ikke.
Gjest Daniella_ Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Jeg ville i hvertfall ikke gjort noe nå, hun har jo type. Om det er seriøst eller ikke er irrelevant.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 Behold kontakten med henne, og vis din beste side. (Slik du har funnet ut at du skulle ha vært når dere var sammen.) Ikke mas på henne eller gi altfor tydelige signaler på at du vil ha henne tilbake, men la henne likevel få en anelse at muligheten er der hvis hun vil. Samtidig må du vise at du har et liv selv, slik at hun ikke er altfor trygg på at du alltid vil være der, men at noen kan komme å "ta" deg også. Hvis hun har følelser for deg tror jeg dette er beste måten. Hvis ikke hun har følelser for deg, eller ikke ser ut som hun ønsker å prøve på nytt, er det nok ikke det beste for deg heller.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Takk for tipsene.. ja, vi har litt kontakt enda.. hun som tok kontakt sist hvis det nå har noe å si.. vet ikke hvor seriøs hun er med den nye typen sin. flere som har fortalt meg at hun hadde det mye bedre sammen med meg, men,jeg vil ikke tro for mye på det andre forteller selv om at det er hennes nermeste venner. har ikke orket å ta så mye kontakt med henne de siste månendene for å unngå å få det til å virke som om jeg maser på henne. jeg bor heller ikke i samme by som henne nå for tiden så det er lettere å "glemme" å ta kontakt med henne.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #10 Skrevet 21. januar 2005 snakke med henne ja.. har så utrolig lyst, men er redd for at hun skal totalt avise meg da.. hvordan burde jeg gå frem hvis jeg skal snakke med henne? noe jeg ikke bør si/ bør si? rent bortsett fra hva jeg føler?
Gjest oxo gjest Skrevet 21. januar 2005 #11 Skrevet 21. januar 2005 Bedre å være ærlig og bli avvist, enn å aldri si noe. Du skriver at du gjorde mye du aldri ville gjøre igjen, tolker det som at du ikke oppførte deg så bra i forholdet. Derfor må du regne med at hun kan komme til å avvise deg bare på grunn av det. Hvis du virkelig har forandret deg, må det være opp til henne om hun vil gi deg en ny sjans. Det er vel egentlig ikke noen spesiell måte å gå frem på. Hadde det vært min eks som skulle komme og prate med meg, og han var etterpåklok etter at han ikke hadde vært verdens snilleste i forholdet, hadde det ihvertfall ikke blitt bra om han hadde vært tilbakeholden og spilt kul. For at jeg skulle ha tatt han alvorlig da, måtte han ha vært t y d e l i g. Skjønner du hva jeg mener?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #12 Skrevet 25. januar 2005 skjønner! det er ikke det at jeg ikke har vært snill altså! vi hadde det kjempefint sammen, kranglet faktisk aldri heller. heller endel småting som jeg ser i ettertid jeg ikke hadde trengt å gjøre.. noe med sexlivet. og så hengte jeg meg for mye opp i små bagateller og endel annet som rett og slegg kan betraktes som "barnslig" egentlig. får se hva jeg gjør..vi pratet aldri om det etter bruddet, og jeg føler at hun bør få vite hva jeg har innsedd i ettertid.. om så er at hun ikke vil noe, så har jeg ivertfall fått sagt det jeg hadde inni meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå