AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Hei! For ca 2 mnd siden møtte jeg en fyr, jeg har møtt han flere ganger før også, men aldri pratet noe særlig med han.. Vi snakket en del på chat osv før vi møttes igjen etter en mnd, da var vi på fest, han var med hjem til meg og lå over (ja vi hadde sex) dagen etter var han her hele dagen. Vi snakker hver dag og i helgen var vi sammen på fest, som han inviterte meg til. Men jeg dro hjem tidlig. Vi prater som sagt sammen hver dag og jeg merker jeg begynner å like han veldig. Det er veldig rart, for jeg har ikke hatt slike følelser for noen på 8 år.. Han er noen år eldre enn meg, men så har jeg hørt av andre at han holder på med flere samtidig og at han er litt "psyko".. Så jeg vet ikke om jeg skal avslutte dette nå, eller gi det en sjanse? Jeg har vært alene så lenge at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Liker heller ikke tanken på at han er med andre 🙄 Anonymkode: 471c8...61e
saltyliquorice Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Jeg tenker at det er en grunn til at folk kaller han psyko og påstår at han er med flere. Ville undersøkt dette nærmere for å finne ut av hva som ligger i det. Vær forsiktig og på vakt selv om han vekker følelser hos deg som du har savnet.
Gjest BethD Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 12 timer siden, saltyliquorice skrev: Jeg tenker at det er en grunn til at folk kaller han psyko og påstår at han er med flere. Ville undersøkt dette nærmere for å finne ut av hva som ligger i det. Vær forsiktig og på vakt selv om han vekker følelser hos deg som du har savnet. Enig her.. ville hørt med folk hva de mener er psyko osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå