AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Del Skrevet 14. august 2017 Hei! Hadde sex med typen i dag tidlig, han spermet i meg og to timer seinere fikk jeg mensen - noe jeg visste at jeg skulle få, da mensen var rett rundt hjørnet. Jeg fikk altså mensen to timer etter at han spermet i meg. Nå vet jeg at spermet lever i kroppen ett par dager og at det er fult mulig å bli gravid under menstruasjonen også (Har i hvert fall hørt at folk har blitt det), men for å være på den sikre siden så tok jeg en angrepille innen 12 timer. Mensen er helt vanlig, vond, mye blod, rødt og ja. You name it. Men hva tror dere? Kan jeg være gravid? Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Del Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Hadde sex med typen i dag tidlig, han spermet i meg og to timer seinere fikk jeg mensen - noe jeg visste at jeg skulle få, da mensen var rett rundt hjørnet. Jeg fikk altså mensen to timer etter at han spermet i meg. Nå vet jeg at spermet lever i kroppen ett par dager og at det er fult mulig å bli gravid under menstruasjonen også (Har i hvert fall hørt at folk har blitt det), men for å være på den sikre siden så tok jeg en angrepille innen 12 timer. Mensen er helt vanlig, vond, mye blod, rødt og ja. You name it. Men hva tror dere? Kan jeg være gravid? Anonymkode: 42528...f3a Og hvor lang tid tar det etter å ha tatt angrepille, å få mensen igjen? Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #3 Del Skrevet 14. august 2017 Kanskje. Kanskje ikke. Du hadde iallefall ikke eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Del Skrevet 14. august 2017 Selvsagt er du gravid nå! Anonymkode: 084d3...345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #5 Del Skrevet 14. august 2017 Mikroskopisk liten sjanse for at du ble gravid. Anonymkode: a9d32...c21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2017 #6 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Nei. Det tviler jeg på at du er. Endret 14. august 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #7 Del Skrevet 14. august 2017 Kjenner at dagens ungdom burde få mer biologi på timeplanen. Anonymkode: 46c4d...060 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Del Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Kanskje. Kanskje ikke. Du hadde iallefall ikke eggløsning Kan man kun bli gravid på eggløsning? Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2017 #9 Del Skrevet 14. august 2017 Hvor gammel er du ? Du høres veldig ung ut, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Del Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Hvor gammel er du ? Du høres veldig ung ut, 17.. Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #11 Del Skrevet 14. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man kun bli gravid på eggløsning? Anonymkode: 42528...f3a Nei men sjansen er langt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #12 Del Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: OKan man kun bli gravid på eggløsning? Anonymkode: 42528...f3a Nei, jeg er en av de som ble det under mensen. Men da må man ha eggløsning etter mensen, slik at spermen får gjort sitt før egget slipper Anonymkode: 77dfc...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #13 Del Skrevet 14. august 2017 Spermen kan vel være i kroppen 4-5 dager? Husker ikke nøyaktig det jeg leste. Til 17 åringen, vent 2 uker og ta test på morgenen, er den negativ så ble du ikke gravid. Noen blir gravide uansett tid i syklusen og bare ved sex én gang. Jeg derimot prøvde i et år før jeg fikk det til, fulgte alle råd for å få det til. For noen går det lettere enn andre. Anonymkode: eb312...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #14 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spermen kan vel være i kroppen 4-5 dager? Husker ikke nøyaktig det jeg leste. Til 17 åringen, vent 2 uker og ta test på morgenen, er den negativ så ble du ikke gravid. Noen blir gravide uansett tid i syklusen og bare ved sex én gang. Jeg derimot prøvde i et år før jeg fikk det til, fulgte alle råd for å få det til. For noen går det lettere enn andre. Anonymkode: eb312...4bc Stemmer, og siden TS hadde sex i starten av mensen skal det mye til, (nesten umulig) for at spermen lever helt til neste EL. Jeg ble gravid siden jeg hadde det nest siste dagen under mens, og hadde sannsynligvis EL tidligere enn normalt. Anonymkode: 77dfc...cce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2017 #15 Del Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 17.. Anonymkode: 42528...f3a Ta en test om et par uker, for å være på den sikte siden, men det er en veldig liten sjanse at du er gravid. Og husk prevensjon neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #16 Del Skrevet 14. august 2017 Okei, takk for svar.Skal ta test om to uker. Men noen som vet om hvordan det med menstruasjon og angrepille er? Og hva kan jeg gjøre ved en eventuelt graviditet? Vil helst ikke ha barn i denne alderen Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #17 Del Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okei, takk for svar.Skal ta test om to uker. Men noen som vet om hvordan det med menstruasjon og angrepille er? Og hva kan jeg gjøre ved en eventuelt graviditet? Vil helst ikke ha barn i denne alderen Anonymkode: 42528...f3a En angrepille hindrer eller utsetter eggløsning. Anonymkode: 77dfc...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #18 Del Skrevet 14. august 2017 Hvor store er sjansene for en eventuell graviditet? Anonymkode: 42528...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #19 Del Skrevet 14. august 2017 Om du er som meg, JA. Anonymkode: 8c81a...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #20 Del Skrevet 14. august 2017 oh my god.. Vent til mensen er over, så tar du en fuckings graviditetstest. Enten er du gravid eller ikke. Hva er så himla vanskelig. Hilsen 17 åring. Anonymkode: 796e4...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå